網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年10月31日 星期六

莊端兒哈囉喂谷胸扮女鬼 楊洛婷白臉女巫出動嚇人 #楊洛婷 #莊端兒

IG圖片今日是萬聖節,眾星都急不及待貼出cosplay相片應節,他們的造型有嚇大家一跳,有賣性感呃like,也有星爸媽為子女打扮可愛賣萌。楊洛婷和樂隊 ...




IG圖片


今日是萬聖節,眾星都急不及待貼出cosplay相片應節,他們的造型有嚇大家一跳,有賣性感呃like,也有星爸媽為子女打扮可愛賣萌。

楊洛婷和樂隊Dear Jane主音、老公黃天翱(Tim)都化上白臉鬼妝,與囡囡黃子霏及愛犬一齊應節,楊洛婷把相片貼到IG分享,她笑言女巫扮相有把家人嚇倒。李美慧則與囡囡「小糖心」Penelope一齊變身大小殭屍出動,Penelope表情多多,比媽咪更搶鏡。星爸爸杜德偉也陪囝囝AJ一齊cosplay,AJ扮小紅蕃,而杜德偉就扮外星人,杜德偉說:「AJ要求佢個造型,因為佢睇咗《幽靈公主》有感而發,諗出呢個造型,佢成套衫冇得買,係我同太太花心為囝囝配襯,AJ身上嘅頸鏈同皮帶都係我嘅私伙!」梁麗翹為囡囡穿上唐老鴨裝,非常可愛,她說「如果而家唔一齊扮,唔知過幾年佢仲會唔會騷我呢?」小巨肺譚芷昀(Celine)也化了鬼妝,卻配上四萬笑容,造型略嫌不夠驚嚇。

準新娘莊韻澄(前名莊端兒)雖謂婚後會減少性感演出,但萬聖節的造型仍谷胸誘宅男,李亦喬也祝大家節日快樂:「大家每日都Happy!」

莊端兒為應萬聖節,谷胸cosplay吸睛。(IG圖片)


楊洛婷和老公Tim齊齊變身出去嚇人。(IG圖片)


楊洛婷的女巫扮相好嚇人。(IG圖片)


李美慧母女則扮殭屍。(IG圖片)


Penelope表情多多,比媽咪更搶鏡。(IG圖片)


李亦喬祝大家萬聖;中快樂。(IG圖片)


Celine 也化了鬼妝應節。(IG圖片)


梁麗翹為囡囡穿上唐老鴨裝,非常可愛。(IG圖片)


杜德偉也陪兒子一齊裝扮過萬聖節。(IG圖片)


杜德偉與囝囝


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!