網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年10月31日 星期六

歐倩怡與郭晉安夫妻檔上陣 對住老公唱歌勁緊張 #歐倩怡 #郭晉安

歐倩怡(Cindy)在1997年因主唱卡通片《櫻桃小丸子》的片尾曲《問題天天都多》而大受歡迎,到了1999年與郭晉安因合作而撻着,兩人在2006年結婚 ...






歐倩怡(Cindy)在1997年因主唱卡通片《櫻桃小丸子》的片尾曲《問題天天都多》而大受歡迎,到了1999年與郭晉安因合作而撻着,兩人在2006年結婚,婚後他們育有一子一女,Cindy因此而淡出娛樂圈,專心相夫教子。近年Cindy有感仔女開始成長,她決定重返校園讀書,經過多年的努力,她終於重新轉型,完成香港大學專業進修學院營養學學士學位後,目前正攻讀運動營養學碩士課程。

Cindy與老公安仔今晚應家燕姐的邀請,首度以夫妻檔同台合唱,對於今次出關,Cindy笑說:「真係好緊張呀,咁耐冇喺幕前出現,又好耐都冇唱歌,仲要對住老公唱歌喎,惟有扮睇佢唔到,當係對住空氣唱歌。」在旁的安仔亦笑說:「我都未試過咁緊張,仲有啲尷尬,搞到要NG再嚟過,導演叫我哋放鬆啲,始終唔係做緊戲,希望大家睇落有一種Sweet嘅感覺。」他更賣花讚花香,讚老婆表現好好。目前Cindy攻讀碩士課程,安仔當然支持太太的決定,還表示自己是第一個受惠的客人。」Cindy就說:「你係免費嘅。」不過安仔即說:「我唔係免費呀,我供你讀書。」

另一方面,前無綫監製錢國偉(Wilson)日前因胰臟癌離世,黎芷珊當日亦有到醫院送別好友,她坦言Wilson的女兒Abby還不知道這消息,留待她大一點再跟她說。至於喪禮安排,芷珊表示曾志偉、劉偉強等治喪委員會成員落實後會大家公佈。

歐倩怡和郭晉安首度以夫妻檔同台合唱。


歐倩怡目前正攻讀運動營養學碩士課程。


黎芷珊表示Wilson的女兒Abby還不知道爸爸已經離去的消息。


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!