網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年10月31日 星期六

暖男爸爸丨鄭中基新劇現抗爭對白被封神劇 監製︰多謝香港人 #鄭中基

(劇照)由鄭中基、張可頤主演的ViuTV劇集《暖男爸爸》,開播首星期以來獲不少觀眾、網民激讚,當中在去年經常聽到的抗爭字句、抵死貼地的對白亦令人感受至 ...




(劇照)


由鄭中基、張可頤主演的ViuTV劇集《暖男爸爸》,開播首星期以來獲不少觀眾、網民激讚,當中在去年經常聽到的抗爭字句、抵死貼地的對白亦令人感受至深。對於被封為神劇,監製兼導演及編劇的戚家基(Peter)表示︰「呢個係香港人嘅故事,所以要多謝香港人。」

《暖》劇播出以來有不少迴響,對此監製Peter表示︰「拍《暖》劇嘅初衷係畀香港人睇,會有共鳴,希望啲人一聽就覺得係香港人講嘅說話。呢個劇喺2020年拍,呢啲對白就係平時我哋喺街度聽到。好似聯繫咗connect咗,而家唔會仲有人講隨機應變,香港人同香港人之間梗係講be water啦,呢段時間講開嘅,就係呢啲對白。」對於網民、觀眾都喜歡《暖》劇,Peter十分感恩,他說︰「多謝所有喜歡呢個劇嘅人,你哋令參與創作嘅人好感動,我哋喺疫情中開拍,多謝劇組成員大家一齊出生入死。」

談到被網民封為神劇?他說︰「香港好奇怪,神同人只差一線,原來香港拍劇只要你講人話、唔離地,講緊啲人每日都關注到、遇到嘅事,佢哋就會覺得你係神劇。我做嘅係我經歷過嘅、朋友遇到過嘅,感覺我住嘅地方,經歷同感受到嘅嘢都擺落劇入面,如果大家覺得係神劇,我會將掌聲畀返香港人。」

有好多壞咗嘅人

除了鄭中基在大排檔憶起離世太太余香凝一幕,十分催淚外,還有演賤男Lantau的強尼,遭三名女友connect被數臭,而這幕似曾相識,令人想起曾一腳踏五船的張致恒,對此Peter謂︰「其實強尼嘅角色,香港普遍都有,甚至我身邊朋友,10個有8個都係,有咁嘅行為係因為缺乏愛,呢一點我哋參考過心理醫生,不幸嘅係世界上有好多呢類壞咗嘅人。」

談到鄭中基的角色林世榮,問Peter對方有否參與創作?他說︰「鄭中基係個劇嘅靈魂人物,佢好信任我哋主創團隊,而佢唔會干預,佢會以林世榮角度去諗,令呢個角色更人性化同真實感。」此外,Peter亦預告下周劇情的高潮位,他說︰「Crisel(姬素‧孔尚治)演嘅遊戲治療師,將於下星期出場,佢嘅出現大家要攞定紙巾;另外就係劉江叔出場,佢演鄭中基阿爸,兩人嘅對手戲大家要留意,仲有強尼同陳俞希會有感情線。」

鄭中基和張可頤在劇中是一對知己朋友,十分了解對方。(劇照)


劇中鄭中基的太太離世,他獨自湊年幼的兒子暴龍哥。


下星期將有劉江與鄭中基,兩父子的戲出場。(劇照)


曾憑電影《淪落人》獲金像獎最佳新演員的Crisel(姬素‧孔尚治),下星期將會出場,令劇集帶起高潮,監製預告要拿定紙巾。(劇照)


演賤男的強尼與陳俞希,將於下星期出現感情線。(劇照)


集監製、導演、編劇的戚家基,對《暖》劇被封神劇,他要多謝香港人。(劇照)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!