網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年12月23日 星期三

陳智燊:相隔2年重返無綫 陳智燊心情好複雜 #無綫 #陳智燊

陳智燊相隔2年返TVB宣傳劇集。陳智燊與劉佩玥在將軍澳電視城為劇集《堅離地愛堅離地》宣傳。他自從2018年離開無綫之後重返娘家:「今日揸車返嚟嘅時候感 ...




陳智燊相隔2年返TVB宣傳劇集。


陳智燊與劉佩玥在將軍澳電視城為劇集《堅離地愛堅離地》宣傳。他自從2018年離開無綫之後重返娘家:「今日揸車返嚟嘅時候感覺好熟悉,但心情又好似好複雜,套劇係我同TVB約滿前最後一套劇,如果之後公司搵我宣傳嘅話都一定會返嚟。」


劇中劉佩玥與他關係相當複雜,兩人亦有親熱戲,他們皆笑謂最初也被對方的外表欺騙,她說:「初時以為佢官仔骨骨,但原來佢好搞笑,令到我每場戲都要忍笑。」他亦笑言被對方女神外表呃到,開工原來相當嘈吵。


兩人指與黃心穎對手戲不算多,問到可擔心穎拖累收視?陳智燊說:「就嚟聖誕,希望大家唔好諗啲負面嘢。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!