網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年12月23日 星期三

周柏豪表忠無效變「潛行雙面人」 陳百祥加持變節投藍營洗底 #周柏豪 #陳百祥

患難見真情,疫下見人心!這兩年香港變得頗陌生,引以為傲的自由空氣,一向以自由為榮的香港人,現在變得動不動就下跪,可能隨着年紀有家擔,骨質變得「疏鬆」。 ...






患難見真情,疫下見人心!這兩年香港變得頗陌生,引以為傲的自由空氣,一向以自由為榮的香港人,現在變得動不動就下跪,可能隨着年紀有家擔,骨質變得「疏鬆」。看着那些為人仔,雙膝「跪地」表忠的藝人,每次以「阿叻流」對答,以「我唔知、我唔理、我冇聽過…」座右銘做人,貴為影帝視后級等人紛紛在大陸抖音hit爆拍片化身劉馬車,為網民所不齒。

近日見周柏豪在社交網貼文表忠跪玻璃跪到「見紅」,只求庇蔭過上健康和順的日子,結果表忠論兩邊不討好,揚言「比比鳥不了」,代言廠商悄悄刪走廣告照避風頭。

周柏豪仍然遭小粉紅狙擊,昨日又出新招,找來Blue Blood界陳百祥加持,到親中網媒訪問接受訪問,周柏豪再次表忠,一時聲稱通關後要返大陸尋回家鄉感,一時又感激身為中國人,澄清大家對他的政治立場有所誤解,他自從迎接女兒出世,要發揮「正能量」。

周柏豪講起疫情下經歷最困難的日子,要擔心生活上家人是否安全,整個社會因疫情影響,好似要重新適應生活,陳百祥指香港控制疫情較差,暫時無法達到國家一般城市的標準。問到周柏豪如何看國家這10年來的進展,周柏豪瞪大眼說:「發展好快,去到一啲城市基建讓我大開眼界,所有嘢都好方便,場館好犀利,所有事情做得好好,我會覺得(以國家為榮)當然」

周柏豪笑笑口打溫情牌決定通關後要返家鄉認親認戚:「通關之後,我最想去內地探我啲親和朋友,因為冇見好耐,疫情同之前都忙拍劇,做其他宣傳,好耐冇去搵返自己啲親戚,我自己係東莞,我媽咪嗰邊,雖然我演唱會都有去,但永遠都係直接去現場,佢哋都有嚟睇,但係係去後台影一張相,然後就要走,我好忙,咁通關之後,好想搵返啲親戚,見吓問候吓。我表妹都生咗小朋友,我連我後一輩都未見過,利是都未派!」

提到女兒出世,周柏豪心態有何改變,周柏豪:「我個心態覺得負擔大咗,但我好樂意去承擔呢個責任,因為望住下一代成長,灌輸一啲正確價值觀畀佢哋,我覺得身為父母好重要,呢一年睇住囡囡由只識得喊,到自己拎住個奶樽,自己飲嘢,其實冇人教過佢向上啲奶就會倒落去,呢啲冇人教過佢。」連陳百祥忍不住寸佢:「乜咁聰明!」周柏豪亦尷尬說:「呢啲係本能,去年家人身體唔舒服,突然間屋企有一個小天使嚟到,更多正能量,所以做咗爸之後更開心,搵到人生正確嘅目標應該做乜嘢。」

陳百祥指最近有一件小事發生在周柏豪身上,落力為周柏豪平反,「我識你好耐,睇到你喺香港嘅一言一行,我覺得你同我冇分別」,周柏豪晒出一副鵪鶉樣,一邊低頭向下望一邊說:「前幾日我post一段我自己嘅感受出嚟,引起一啲迴響,但係我自己嘅睇法係我爺爺嫲嫲、外公外婆都喺內地,之前走落嚟香港,我自己係一個中國人,我只係講出自己嘅感受,但係引嚟好大嘅反應,但呢個係一個自由社會,表達自己嘅感受,之前大家可能對我有啲誤解,喺一啲政治取向,我做藝人,我只係想唱好自己嘅歌,帶娛樂畀觀眾,但過往日子令到大家唔開心,大家嘅反應亦令到我唔識得去處理,坦白講以前返學,冇人會教我,所謂嘅危機處理,我自己遇到一啲驚嘅事,我會好想去匿埋,乜都唔理、乜都唔解決,希望可以令到件事慢慢變淡,原來呢個年代係唔可以,呢個年代係要勇於表達自己嘅感受,令到大家知道我想以咩姿態,繼續喺幕前跟大家見面。」

陳百祥稱「唔表態唔代表佢係邊一面,你哋所講嘅黃同藍,係你自己定。」他們認同香港目前有自由,不明白為何他們會有訴求,思想不同就不代表要跟隨,周柏豪在旁邊不斷點頭。陳百祥又鼓勵周柏豪:「現在我哋冇咩威脅,嗰時就好多人話你。我同你一樣,不過我忍唔到,我出嚟講咗我心中嘅說話,我就想聽吓你內心嘅感覺。譬如話你同黃之鋒影過相,原來誤會係佢去後台,可能係fans之類。」周柏豪強調這一張合照是2014年在紅館後台影的,因為香港演唱會文化有一些人會帶朋友到後台影相,混亂中同事安排逐一影合照,他身為歌手,他就算知道對方是甚麼人,也不會拒絕與他們合照,「2014年,坦白講我唔認識佢」,這是一個很大的誤會,陳百祥更拍拍周柏豪膊頭稱而家沒問題。

周柏豪一邊聽一邊落力點頭:「我當然唔同意佢嘅做法,搵其他國家嘅人嚟制裁,對呀!自己同阿媽嘈交,冇理由搵隔離屋個師奶嚟打自己個阿媽嘛!」陳百祥亦讚他:「幾好畀例(比喻) !」周柏豪露出誠懇眼神:「點都係自己同阿媽傾好佢,咁本身都要聽阿媽話,呢個『孝順』,我係一定要提出,所以係完全唔同意佢嘅理念同做法。呢個係我立場,同埋我完全反對暴力行為,我係好怕見到,我係好驚。我係好怕見到啲片。」

講到時下年輕人,周柏豪七情上面地說可能他們未必了解中國大陸,太多不了解才會產生誤解,需要時間去讓他們明白香港以外的地方,已經不斷默默耕耘做自己的事,而不會自己搞亂自己。

-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!