網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年12月23日 星期三

繽Fun專題:邊場姦戲最虐心?陳凱琳靠「姦計」上位 #陳凱琳

睇到人心傷!近年無綫劇為搶收視不時都會大灑鹽花,當中仲有唔少好激嘅強姦戲份添!通常強姦戲都會引起觀眾同情心,為被姦嘅女角抱不平,咁樣觀眾就梗係睇得分外 ...




睇到人心傷!


近年無綫劇為搶收視不時都會大灑鹽花,當中仲有唔少好激嘅強姦戲份添!通常強姦戲都會引起觀眾同情心,為被姦嘅女角抱不平,咁樣觀眾就梗係睇得分外投入


陳凱琳
前港姐冠軍陳凱琳雖然不時被批演技生硬,不過就成功憑「姦計」而人氣急升,其中佢喺《名門暗戰》中,不幸遭到譚偉權下藥迷姦,佢演繹出被姦時嗰種掙扎爆喊情緒,令觀眾留下印象。加上佢喺《張保仔》同《巨輪II》都有被姦戲,因而被網民封為「一代姦角」。


劉穎鏇
港姐出身的劉穎鏇平時都係做打女,或者乖乖女角色,最近喺《踩過界II》就嚟個大突破,演新進女星嘅佢,因誤信黃子雄,被對方落藥迷姦,之後仲畀阮政峰二度性侵,簡直係挑戰電視尺度呀!而佢演被性侵女星嘅神情亦相當到位,睇起嚟楚楚可憐,令觀眾都感到難過。


林穎彤
藝人林穎彤喺《城寨英雄》入面身世非常可憐,多次畀人意圖捉去「開苞」,最後仲畀人輪姦至死,真係慘到爆,當中有場佢畀困喺鐵籠中,準備畀人強姦嘅戲份,睇到觀眾咬牙切齒呀!


佘詩曼
視后佘詩曼演技無容置疑,不過唔講你都可能唔記得,佢原來都拍過被姦戲份,佢《賭城群英會》入面喺失明嘅男友馬國明面前,被吳家樂強姦,鏡頭中睇到佢被壓喺牆上有所動作,表情相當痛苦,而馬國明就懵然不知,認真淒慘!



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!