網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年12月23日 星期三

周柏豪瞓身做藍神 杜汶澤曲線讚終於超越余文樂 #余文樂 #周柏豪 #杜汶澤

周柏豪一跪再跪,繼早前在社交網表態,日前更接受阿叻訪問,痛批曾和他合照的黃之鋒。人仔,並唔係咁賺嘅!良知,原來亦要睇情況!去年7月,周柏豪在社運期間曾 ...




周柏豪一跪再跪,繼早前在社交網表態,日前更接受阿叻訪問,痛批曾和他合照的黃之鋒。


人仔,並唔係咁賺嘅!良知,原來亦要睇情況!去年7月,周柏豪在社運期間曾呼籲市民登記做選民,結果被大陸小粉紅批鬥,更改他做「港獨豪」。其實,叫人做選民,在任何開明國家都屬於正常不過的事,可惜周柏豪一跪再跪,日前在各大社交平台貼抱女相表忠,為自己身為中國人而心存感激。當然,愛國冇問題,問題是表忠背後的動機,相信目的都只為一個_字。

一不嚟二,周柏豪表忠行動原來還有二部曲,日前他接受阿叻訪問,痛批曾和他合照的黃之鋒和直斥去年社會運動中暴徒行私刑……。雖然是有點姍姍來遲,但就完美示範如何瞓身投入藍營!就連杜汶澤亦忍唔住在facebook「讚」他叻仔。「我認識嘅周柏豪係叻仔嚟,好有志氣,未紅嗰陣已經好想做余文樂,跟得好貼,甚至想超越佢。今日佢終於做咗,樂仔你要加油呀!」

今年36歲的周柏豪,之所以被阿澤寸他做copycat跟貼余文樂,事關余文樂當年搞球隊並成立橫洲工業籃球隊,周柏豪與他既是兄弟又是隊友,後有指周柏豪偷食余文樂細妹,導致二人反目成仇。兄弟擘面後,有傳周柏豪更加視對方為假想敵,認為自己條件不比余文樂差,見對方在大陸撈到風生水起,為了打響知名度,決意跳入電影圈,即使他擔正的電影大部份票房不濟,但勝在片酬低,對比收400萬一部片的余文樂,30萬起跳的周柏豪任使任用,因此依然有老闆肯制。

為了與余文樂拉近距離,當年周柏豪更有樣學樣,全方位跟足,余文樂2011年成立品牌Common Sense(CMMS),2014年再推出品牌MADNESS,周柏豪亦跟到貼,同年成立自創時裝品牌XPX。為了撼余文樂的橫洲工業,更試過自組新球隊Power Gingers(老薑)。不過,較余文樂遲7年入娛樂圈的周柏豪,即使樣樣抄到足,但至今仍未成功打入大陸市場,只可以淪為A貨。如今表忠這件事,居然成功超越余文樂,難怪連阿澤都要出post「讚」他,樂仔係時候要發力

周柏豪終極表忠,杜汶澤曲線讚他終於超越余文樂。(網上圖片)


有指周柏豪暗地裏喜歡和余文樂較勁,認為自己條件不比對方輸蝕。(網上圖片)


杜汶澤寸周柏豪開球隊自創品牌,樣樣跟貼余文樂。(網上圖片)


余文樂和周柏豪仍是波友期間,有指後者曾偷食樂仔胞妹,導致兄弟反目。(網上圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!