網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年12月23日 星期三

周星馳庭外啜核對白逐句睇 「化咗灰都認得你」 #周星馳

周星馳喜劇陪伴不少港人成長,有些人覺得他已過時,有些時下年輕人重看他的作品仍會心微笑,多年前跟他合作無間的谷德昭,講過見盡娛圈任何人企圖模仿周星馳都「 ...






周星馳喜劇陪伴不少港人成長,有些人覺得他已過時,有些時下年輕人重看他的作品仍會心微笑,多年前跟他合作無間的谷德昭,講過見盡娛圈任何人企圖模仿周星馳都「冇好下場」。

周星馳的成就也許有賴於個人魅力,轉數夠快,面對不欲多談的,往往一笑置之,甚至無厘頭轉移話題,正正他是周星馳,印在觀眾腦海中「佢就係咁」,並不會覺得耍大牌廢噏,要入屋擁有這份大眾親切感並不容易。

周星馳上月遭舊愛于文鳳興訟追討投資物業「天比高」等豪宅的利潤分紅7千萬,二人對簿公堂,他連續3日出庭應訊,吸引許多fans現身高等法院聽審朝聖,公眾席爆滿。周星馳在庭內接受于文鳳代表律師盤問時,罕有把感情事和盤托出;庭外有影迷送上偶像最愛的李小龍公仔、有影迷拿着舊戲票索偶像簽名,庭外頓成「影迷見面會」,周星馳更鮮有走入人群,對記者提問,兵來將擋發揮搞笑本色,妙語如珠。

11月25日,記者問周星馳可否到法院門外讓在場記者拍照,周星馳說:「今日冇化妝。」問及他到法院覺得點,周星馳續道:「應該裝修吓!」他透露疫情下「好想飛,最想去澳門」,後來稱只是比喻,指「若澳門都去唔到,邊度都去唔到」。

休庭時,周星馳收到影迷贈送的李小龍公仔,在旁記者見狀即「嘩」一聲,他聞言問記者:「你都鍾意?」記者答謂:「鍾意!」他打趣說:「送個畀你?」此時女影迷突然問:「可唔可以打畀我?」周星馳聽畢有些愕然。有記者問有沒有卡片,他摷一摷衫袋,鬼馬地說:「你唔係以為我有呀。」

11月26日,周星馳一到場,即對在場記者說:「又係你呀!」休庭時,他主動再問在場記者:「乜而家唔係有限聚令,要保持社交距離咩?咁多人圍住,好似唔係幾好。」記者指採訪可免受限制令規管,記者再問:「你驚咩?」周星馳認真地說:「我驚呀!」他之後步入升降機企在角落,再解釋:「咁唔係幾好嘛。」

11月26日,周星馳再次到法院,記者再問有沒有卡片,他笑指明天還會再來,在場記者提他明天是周六,周星馳不甘示弱回應:「唔畀我聽日嚟?」

周星馳離開時,被問到于文鳯將事件告上法庭,對此有何感受時,周星馳面露不悅謂:「唉!唔好講呢啲嘢啦,問呢啲!」曾參選立法會的「娥姐」陳玉娥,忽然問:「你認唔認得我呀?」周星馳一臉茫然,其後他發揮搞笑本色:「化咗灰都認得你!咪以為戴咗口罩,我就認你唔到!」引得哄堂大笑。

記者問他對政治可有興趣,周稱「要時間學」,反問「你哋唔係做政治咩?」記者重申任職法庭版,他聞言謂:「法庭都有政治㗎嘛。」其後有一個女影迷送上一個獨立包裝的口罩,周星馳指着自己的口罩問:「我呢個唔靚咩?」女士連忙解釋,怕他全天作供,口罩受污染,周星馳即接過口罩並向她道謝。

有一位女影迷以普通話稱來自大陸,專程到法院支持他,周星馳問記者:「乜而家通關喇咩?」原來她在港讀書。另有男影迷想向周星馳索簽名,但周星馳未有動手,向他說「遲啲先啦」,男影迷仍不死心,遞上一張戲票票尾和原子筆,周星馳伸出雙手欲接,中途又把手縮回,稱「都係等陣先」,最終在場記者「幫口」,周星馳為他簽名,見男影迷聲稱喜歡自己的戲,周星馳認真問道:「《長江七號》第一句對白係咩?」該男影迷露出尷尬神情,答不出話,周星馳笑笑口說:「咁攞返個簽名嚟!」記者見狀問:「你記得咩?」周星馳無法回答,在場人士笑作一團。

周星馳近日因官司纏身,又搞笑考影迷電影對白,令一班對周星馳對白耳熟能詳的網民,一度掀起聽對白估戲名熱潮。你一句,佢一句!

「做人如果冇夢想,同條咸魚有咩分别?」 《少林足球》

「爭咩呀?兩樣溝埋變做瀨尿牛丸吖笨!」《食神》

「青春對我嚟講同貞操一樣重要。」《逃學威龍》

「你快點回火星吧!地球是很危險的。」《少林足球》

「導演呀!陣間我除咗熱之外,可唔可以表現多一種孤獨嘅冷?」《喜劇之王》

「死做爛做似隻雞,俾人鬧仲要開口笑,似隻雞,好好笑!」《唐伯虎點秋香》

「做咩呢個太監咁多鬚根,肯定係閹唔淨,人嚟,拖佢出去閹多鑊。」《賭俠II上海灘賭聖》

「憑你的智慧,我好難同你解釋!」《九品芝麻官》

-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!