網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年12月23日 星期三

江嘉敏:公主抱+深情對望!江嘉敏孖男友放閃勁骨痹 #江嘉敏

公主抱都算,仲要深情對望...藝人江嘉敏近期新聞多多,之前佢背住電競公司高層男友Anthony,疑似偷食男友嘅好朋友「X先生」王仁灝嘅新聞再度翻抄,搞 ...




公主抱都算,仲要深情對望...


藝人江嘉敏近期新聞多多,之前佢背住電競公司高層男友Anthony,疑似偷食男友嘅好朋友「X先生」王仁灝嘅新聞再度翻抄,搞到佢嬲爆喺社交網發文表達不滿!


臨近聖誕節,似乎佢怒火已經平息唔少,呢日喺社交網透露孖住男友出動去行街睇聖誕樹,男友仲懶理途人目光,以一招「公主抱」抱起佢,仲要頭貼貼深情對望,整個畫面既溫馨又浪漫,不過浪漫背後,佢自爆男朋友竟然「投訴」自己好似肥咗唔少,她留言:「Christmas is coming!!大褸終於出動了!見到聖誕樹,忍不住要合照一下,感覺好幸福。剛巧合照站在蝴蝶結下面,我們都是互相的禮物吖!臨走時,他說了一句:『是你大褸太重還是⋯⋯』!」唔少網友大呼眼盲,有網友為她出頭,指佢完全唔肥,男友抱起佢應該冇負擔。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!