網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年12月23日 星期三

龔嘉欣:《堅離地》播出勁感觸!龔嘉欣張振朗憶拍攝攰到瞓公園 #堅離地 #張振朗 #龔嘉欣

真係守得雲開見月明!藝人龔嘉欣與張振朗在將軍澳電視城為劇集《堅離地愛堅離地》宣傳。受黃心穎「安心事件」影響,劇集拍攝3年後終於出街,兩人皆表示相當大感 ...




真係守得雲開見月明!


藝人龔嘉欣與張振朗在將軍澳電視城為劇集《堅離地愛堅離地》宣傳。受黃心穎「安心事件」影響,劇集拍攝3年後終於出街,兩人皆表示相當大感觸,他說:「套劇係我哋兩個第1次做男女主角,所以擺咗好多心機落去,試過拍到後段冇覺好瞓,喺公園石櫈都瞓得着。」


今年有4套劇出街的龔嘉欣繼《香港愛情故事》後再有劇出街為爭「視后」力谷人氣,她說:「希望保持人氣,今次演富二代,角色有唔同嘅感覺,希望大家睇到會覺得我係值得有咁嘅成績。」她又不擔心多套劇出街會變成自己打自己,笑謂是大包圍。


講到有份演出的「女三」黃心穎由宣傳片到現場布景板也被飛起,問到可有聯絡她幫手為劇集宣傳?他說:「冇,呢啲要問番監製。(有冇同佢講劇集出街?)冇,相信佢都睇到宣傳片。」


劇集監製吳冠宇被問到劇集可有刪除黃心穎的戲份?他說:「冇。(有冇搵心穎返嚟宣傳?)相信公司有人搵佢。(係咪都擔心穎會影響劇集收視?)希望低調處理,唔好再highlight件事。」他指心穎戲中是「女三」戲份較少,與謝東閔、丁子朗有三角關係。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!