網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年12月23日 星期三

賴慰玲撐中學同學開店當師生敍舊 祝酒扮飲拒除罩 #賴慰玲

藝人賴慰玲今天在中環出席食店開幕禮活動,現場有近百嘉賓疑有違反「限聚令」之嫌,商場安排多名保安,不停勸聚集人群保持社交距離。賴慰玲指自己跟老闆娘是中學 ...






藝人賴慰玲今天在中環出席食店開幕禮活動,現場有近百嘉賓疑有違反「限聚令」之嫌,商場安排多名保安,不停勸聚集人群保持社交距離。賴慰玲指自己跟老闆娘是中學同學,故特意來撐場,問她遇到這麼多人,會否擔心?賴慰玲說:「我會避開人群,見唔對路就會閃,亦唔會除口罩,因為屋企有小朋友,自己要做足安全措施。佢哋都好好,祝酒時都叫大家唔需要除口罩飲,只係扮飲就得。」

賴慰玲稱今次活動能撐中學同學之餘,又可以遇到很久沒見的老師當作敍舊,她笑言羡慕跟她同齡的同學,在這世代也能擁有多間分店的成就,十分厲害。賴慰玲在疫情下甚少帶兒子外出,為了寶貝仔,她願意身兼多職:「學又冇得返,我而家已經係半個老師,身兼演員同老師。」

最近忙於拍攝劇集《拳王》,賴慰玲續道:「嚟緊會拍主景,有諗過搵地方住,酒店又唔係咁好,因為角色好沉重,要好集中,怕個仔會影響到我,10日、8日還可以嘅,惟有喺屋企搵個角落出嚟。」她指沉重的戲份主要是跟黎耀祥做對手戲,而這角色對她來說是很大挑戰,更大讚黎耀祥神級演技,在劇中幫助她解答許多疑難,令她很快入戲。

提到有份角逐TVB女配角獎,賴慰玲說:「當嗰日宣佈提名時,聽到台下嘅歡呼聲已經令我好感動,好多人支持,係好大鼓舞,之後都唔預計嘞,平常心。」是否有提名已當攞獎?她笑說:「惟有咁講啦。」

賴慰玲今次活動能撐中學同學,又可以遇到很久沒見的老師當作敍舊。


祝酒時大會叫眾人不需要除口罩飲酒,只要扮飲便可。


現場有近百嘉賓疑有違反「限聚令」之嫌,商場安排多名保安。


在場保安不停勸聚集人群要保持社交距離。


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!