掃呢頁CODE去手機

2016年2月4日 星期四

掟錢拍港產片 夏雨:我係唔化! [壹週刊 - 1352] __,夏雨,M1,

今年73歲的夏雨,對於一把年紀創業搞電影,充滿信心。探熱針掟錢拍港產片 夏雨:我係唔化!上月剛過了73歲生日的夏雨,年前同港視拍完劇集《歲月樓情》後已回復自由身,跟住有幾套內地劇敲門,原本可穩袋七位數的他卻嫌戲份少,冇發揮,全推!有錢唔賺反而掟錢同人合資開電影公司,搞本地製作。被網友呼籲杯葛的王晶曾寸嘴話:「香港票房係內地廿五分之一,你話我擔唔擔心?」純港片保本難是鐵一般事實,但七旬夏雨仍然雄心壯 ...


今年 73歲的夏雨,對於一把年紀創業搞電影,充滿信心。

探熱針

掟錢拍港產片 夏雨:我係唔化!

上月剛過了 73歲生日的夏雨,年前同港視拍完劇集《歲月樓情》後已回復自由身,跟住有幾套內地劇敲門,原本可穩袋七位數的他卻嫌戲份少,冇發揮,全推!有錢唔賺反而掟錢同人合資開電影公司,搞本地製作。

被網友呼籲杯葛的王晶曾寸嘴話:「香港票房係內地廿五分之一,你話我擔唔擔心?」純港片保本難是鐵一般事實,但七旬夏雨仍然雄心壯志,自信能再闖另一片天空,「我認,我係唔化!」

老當益壯

眼前的夏雨,問題未問完先搶答,行路似電兔,點睇都不似七十三歲。年前同鮑起靜拍完港視劇《歲月樓情》後,夏雨一直無停過,拍劇又拍電影,反而最多藝人視如金礦的大陸劇,一套都冇接過。

「我推咗兩三部冇做,(戲份)唔係重得咁交關,可能四十集入面得十集八集,我覺得到我呢個年紀,唔使一定做呢啲。」夏雨說。

接 job有原則,碰啱合作多年的製作人搵上門,要求夏雨做盲公竹,幫手在香港開電影公司,加上拍完港台劇集《獅子山下——鬼收樓》,促使夏雨決定高齡創業。

「我自己睇番(港台劇),冇跌 watt,冇唔記得對白,冇體力問題,但拍出嚟我真係老啦,忽然有啲咁嘅感覺,咁啱有呢個機會(合資開電影公司)咪轉吓囉,又唔代表我唔拍劇嘅。」

夏雨平日有游水做 gym,體力冇問題,但早前拍港台劇發現自己已呈老態。

訪問當日,邵音音同 BabyJohn為新片試造型,順道為工作人員慶祝生日。

夏雨第一時間走去服裝間,和剛到的 BabyJohn打招呼。

頭炮拍殭屍

夏雨的新公司叫 mm2,辦公室設在九龍灣,成立只有大半年,落實今年開拍三部電影,食住近年再興起的殭屍熱,頭炮是《救殭清道夫》,用新演員,希望可在六百萬預算內搞掂;但星馬投資方有意見,怕全新人冇卡士影響賣埠,於是加碼至九百萬,終於搵來錢小豪、邵音音同 BabyJohn(蔡瀚億)孭飛。

「九十年代殭屍片,錢小豪、音音姐、吳耀漢呢啲係鐵腳,大家幾十年交情,都係拍膊頭,友情價!但係呢批演員未必吸引到後生仔,所以有 BabyJohn,女主角用馬來西亞的明禎,佢係網絡紅人。」

過去大半年,中午過後都會留守公司的夏雨,每日兩餐離不開捱飯盒。

同鮑姐拍完港視劇《歲月樓情》後,夏雨一度想過返加拿大過半退休生活。

大仔黃俊銘在 now做主播,也是夏雨親手搭路。

唔敢退休

拍劇對夏雨是手板眼見工夫,但搞電影條數唔同計法,香港拍戲成本貴,純本土製作,隨時蝕入肉。

「其實樣樣都難,由搵演員、搞劇本、院線發行,全部要靠人,最後可能血本無歸,壓力好大。《五個小孩的校長》都收幾千萬,咁當然比例好少,但我喺呢個圈有一定資歷,做過幕前又做過幕後,有一定人際關係,我覺得我搞係有我着數嘅地方,我有呢個雄心壯志㗎,我認我係唔化!」

離開港視後,工作量只有大台的三分一,夏雨曾閃過過半退休生活的念頭,但最終怕被淘汰而決定放棄。

「我諗過返加拿大打吓 golf,過吓半退休生活,但靜一靜,諗一諗,你半退休,大家當你退休,有咩唔會諗到你拍,既然仲有可以用嘅,就盡量拍得就拍,直至身體出現狀況先再算。」夏雨說。

曾經在香港取景的《 ATM》,將於稍後時間於香港、星馬同步上畫,夏雨在電影中扮演老翁。

口講不插手兒子事業,但有 job都會預埋個仔一份,兩父子齊齊搵。

14年為電影《 ATM提款機》首次擔任監製的夏雨,指近日收到文件,電影有望在內地上畫。

與《溏心風暴》監製劉家豪夫婦分屬友好的夏雨,早前孖住米雪、關菊英、李司棋,一同飯局敍舊。

火氣十足

入行超過四十年的夏雨原名黃成志, 74年加入無綫,由於轉數快口才佳備受重用,入行不久就當上男主角,火氣十足的他曾因不滿要轉型做中生而出走移民, 2000年回流香港,事業進入人生第二個高峰,先後掃走男配角同視帝,打破小生獨大的局面。

首奪最佳男配角獎

05年夏雨憑電視劇《甜孫爺爺》首奪最佳男配角獎,敢言的他說自己應該是男主角,拿男配角獎拿得不太服氣。

勇奪「視帝」

08年改和無綫簽經理人合約,之後掀起《溏心》風暴, 07年憑《溏心風暴》爭視帝大熱倒灶, 08年終憑《溏心風暴之家好月圓》,勇奪視帝。

離開無綫

12年 5月約滿後,夏雨離開服務多年的無綫電視回復「自由身」,《回到三國》是他的告別作。

自由身

離開大台後,夏雨曾過檔港視, 13年與鮑起靜合拍新劇《歲月樓情》,之後再變成自由身。

撰文、攝錄:娛樂組

攝影:李溢敏


鍾意就快D Share啦!