掃呢頁CODE去手機

2016年2月4日 星期四

余文樂撻着 林峯爆乳前度劉羽琦 [壹週刊 - 1352] __,林峯,余文樂,M1,

娛樂偵訊余文樂撻着 林峯爆乳前度劉羽琦近年幾乎長駐內地的余文樂,前度黃伊汶、Kary吳雨霏均先後做人妻,樂仔亦唔執輸,在北京跟曾與林峯拍拖的34C內地爆乳女劉羽琦撻着,二人行埋接近半年,不過男方唔想將戀情公諸於世,為免見光死,劉羽琦惟有配合,再做隱形女友。貪靚仔一三年跟吳雨霏甩拖後,余文樂只跟在電影《赤道》合作過、被指貌似黃伊汶的內地演員馮文娟傳過緋聞,過去一年,不時中港兩地走的他,早前在北京拍新 ...


娛樂偵訊

余文樂撻着 林峯爆乳前度劉羽琦

近年幾乎長駐內地的余文樂,前度黃伊汶、 Kary吳雨霏均先後做人妻,樂仔亦唔執輸,在北京跟曾與林峯拍拖的 34C內地爆乳女劉羽琦撻着,二人行埋接近半年,不過男方唔想將戀情公諸於世,為免見光死,劉羽琦惟有配合,再做隱形女友。

貪靚仔

一三年跟吳雨霏甩拖後,余文樂只跟在電影《赤道》合作過、被指貌似黃伊汶的內地演員馮文娟傳過緋聞,過去一年,不時中港兩地走的他,早前在北京拍新片《悟空傳》時,原來一直有女陪開工。

「其實樂仔一向都好多女埋身,但自從嗰次俾個𡃁模擺上枱,將兩個人嘅情慾對話公開後,佢就學精咗,唔會隨便影相,亦唔可以公開拍拖。佢哋係去蒲識嘅,羽琦覺得樂仔好靚仔,主動示好,兩個可謂一拍即合;樂仔以前開完工就即刻返香港,依家因為同羽琦一齊,有時唔使開工都留喺北京。」知情者說。

34C劉羽琦

劉羽琦早前到馬爾代夫旅行,全程打扮性感,據知有另一半陪住的她,大騷爆乳身材。

余文樂早前也有抽時間回港客串張家輝執導的電影,更被對方踢爆多女朋友。

被隱形

被前度林峯收埋的劉羽琦,同余文樂半年,一樣要被隱形。

「樂仔好避忌,就算身處北京,出街都會搵朋友做掩護,以防萬一。樂仔上年十一月返香港,羽琦都唔敢跟埋返嚟,寧願留喺北京等,佢好鍾意樂仔,所以真係好就佢,樂仔都同啲 friend講,同羽琦一齊好放心。」知情者說。

劉羽琦跟沈震軒拍《喜愛夜蒲 2》時,一場在街角打野戰戲,不單真空上陣,更被指啜出火,傳出緋聞。

余文樂跟彭于晏在北京拍電影《悟空傳》,劉羽琦對孫悟空零舍關心,早前將國產孫悟空演出春晚節目被打壓一事,在朋友圈轉發。

余文樂前度黃伊汶及吳雨霏都屬身材標青,前者擁有 42吋長腿,而去年成為人妻的 Kary,亦經常 show弗爆 body。

余文樂近年承認的女友只有吳雨霏一個,據知是因為二人當日被傳媒撞到在赤柱拖手行街,他才被迫公開。

港男愛國貨

強國妹性格主動又進擊,加埋副偈無論係天然抑或加工,都一副戰鬥格,唔少圈中食女高手,都被臣服於強國妹手上。

郭富城

縱橫情場多年,索女無數,由熊黛林到去年底被細他廿幾年的上海模方媛( Moka)收服, 50歲郭富城高調認愛。

陳偉霆

拍拖五年,一直被指「高攀」阿 Sa的陳偉霆,在內地走紅後立即現形,去年跟當紅花旦趙麗穎合作電視劇《蜀山戰紀》撻着,為撇甩前度,用了半年時間逐步疏遠,終令阿 Sa死心,答應分手。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!