掃呢頁CODE去手機

2016年2月4日 星期四

黃秋生帶女行性商店 [壹週刊 - 1352] __,秋生,黃秋生,M1,

黃秋生跟女助手傳緋聞多年,上週二人更孖住睇情趣用品。探熱針黃秋生帶女行性商店54歲黃秋生,跟老婆結婚23年,大仔都已經19歲,不過兩人卻分開生活,一向無王管的他,就算緋聞女友如走馬燈,但身邊出雙入對的女助手,多年不變!二人甚至一齊去性商店睇情趣用品,關係密不可分。分開住關係好做完影帝做視帝的黃秋生,被傳內地封殺後,近年亦主力做舞台劇,加埋開班教戲,專心賺港幣。平日意見多多的黃秋生,婚姻生活亦有別於 ...


黃秋生跟女助手傳緋聞多年,上週二人更孖住睇情趣用品。

探熱針

黃秋生帶女行性商店

54歲黃秋生,跟老婆結婚 23年,大仔都已經 19歲,不過兩人卻分開生活,一向無王管的他,就算緋聞女友如走馬燈,但身邊出雙入對的女助手,多年不變!二人甚至一齊去性商店睇情趣用品,關係密不可分。

分開住關係好

做完影帝做視帝的黃秋生,被傳內地封殺後,近年亦主力做舞台劇,加埋開班教戲,專心賺港幣。

平日意見多多的黃秋生,婚姻生活亦有別於一般人。跟老婆吳惠貞九二年結婚後,兩人以各有自己空間為由,分開生活,即使屢傳婚變,仍我行我素。

「秋生好少講佢老婆,但以前佢講過同老婆都係火爆性格,一齊生活好多磨擦,分開住之後,各自有自己生活圈子,空間大咗,反而互相包容,其實佢哋關係好好!」知情者說。

同過不少女星傳緋聞的黃秋生,近年同隨他多年的金毛女助手,關係更密不可分。多年來出雙入對,無論公事私事,女助手總在左右。

「秋生個助手以前喺有線做幕後,跟咗秋生之後,話就話係助手,不過其實同女友冇分別!秋生對佢好細心,佢哋亦唔會好避忌,無論去邊都行孖咇!」

位於擺花街的情趣商店。

黃秋生與女助手睇情趣用品睇到手指指,之後一齊入內。

食飽睇情趣用品

上週二(一月二十六日)下午,黃秋生與女助手在中環威靈頓街搵地方醫肚,左揀右揀,最後去了擺花街的「羅富記」食粥麵,坐低食了半小時,之後一齊行去附近的性商店睇情趣用品。二人關係非比尋常,可想而知。

同女助手出雙入對的黃秋生,曾被拍得一齊行書店。

去年幫無綫拍台慶劇《梟雄》,黃秋生即刻做埋視帝。

大仔黃睿名早前在美國遇車禍,黃秋生冇簽證又撞正做舞台劇,要靠老婆飛去當地,睇實個仔。

雖然分開住,但黃秋生與老婆吳惠貞關係良好。

風流史

92年與太太吳惠貞拉埋天窗,婚後育有兩子的黃秋生,多年來身邊不乏異性,與圈中女星緋聞,更一單接一單。

施綺蓮

98年,拍攝電影《香蕉成熟時》傳二人拍拖,其後更不避嫌結伴看首映,態度親暱,更一度被拍到孖住夜蒲狂歡。

黃卓玲

00年,合作電影《走投有路》撻着,被拍到深夜密會,黃秋生為護花一怒之下向記者動粗,事件驚動警方。

張詩敏

07年,黃秋生被踢爆與廿四歲女模張詩敏孖住睇拳賽共遊台北,就算明知有記者在場,二人亦不避忌又攬又抱,事件一度令黃秋生鬧婚變。

范冰冰

07年,與范冰冰合作內地劇《寄生人》戲假情真,傳出緋聞,有工作人員目睹女方挨住秋生,又為對方按摩,之後又來港快閃當年中環的麗嘉酒店,態度親暱。

陳雅倫

08年,與艷星陳雅倫合作電影《硬漢》時被拍到親密外遊,又孖住一齊返酒店,其後女方極力否認關係。

呂慧儀

09年,黃秋生於電影《 Laughing Gor之變節》擔正男主角,更一早向監製欽點呂慧儀做戲中女友,有傳呂慧儀曾在片場坐黃秋生大髀為對方修甲,二人關係曖昧。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!