掃呢頁CODE去手機

2016年2月4日 星期四

周潤發難捨嘟嘟為子華割愛 __,子華,周潤發,黃子華,

周潤發回想40年演藝星途,最難忘拍檔是鄭裕玲。
周潤發難捨嘟嘟為子華割愛【陳偉立北京直擊】國際巨星周潤發再度強襲賀歲檔,並接受《東網巨星》一連五集的專訪,首集《發哥有Say》中,縱橫影壇逾40年,曾與多位影帝影后合作,經典作品無數的的發哥,要數心目中最佳拍檔,原來是七、八十年代電視劇經典螢幕女友鄭裕玲(嘟嘟),他笑言當時對嘟嘟非常傾慕,但問到有否機會再續前緣?發哥笑指嘟嘟已另結新歡黃子華,已將他拋諸腦後。周潤發回想40年演藝星途,最難忘拍檔是鄭 ...


周潤發難捨嘟嘟為子華割愛

【陳偉立北京直擊】國際巨星周潤發再度強襲賀歲檔,並接受《東網巨星》一連五集的專訪,首集《發哥有Say》中,縱橫影壇逾40年,曾與多位影帝影后合作,經典作品無數的的發哥,要數心目中最佳拍檔,原來是七、八十年代電視劇經典螢幕女友鄭裕玲(嘟嘟),他笑言當時對嘟嘟非常傾慕,但問到有否機會再續前緣?發哥笑指嘟嘟已另結新歡黃子華,已將他拋諸腦後。

神級影帝周潤發於1973年加入無綫藝員訓練班,自此展開其璀璨星途,逾40年來一直企硬一線男主角,演繹過無數經典角色,不論是電影《英雄本色》、《監獄風雲》、《賭神》、《秋天的童話》,抑或是劇集《網中人》、《親情》、《上海灘》,至今仍為人津津樂道!前年發哥再次強襲賀歲檔,連續三年都有作品推出,全部都叫好叫座,今年主演的《賭城風雲III》,無論卡士及製作費均屬頂級,相信票房將繼續長紅,有望挑戰15億元人民幣(約17.75億港元)!

嚴選最佳拍檔

早前發哥到北京宣傳《賭III》,接受《東網巨星》專訪,發哥於《發哥有Say》中繼續發揮幽默本色,上山下海無所不談,他直言逾40年的星途幕幕難忘,很高興能與不同的導演及影星合作,造就他屢闖高峰,又笑言很難選出代表作中的代表作,但論最難忘拍檔,發哥閉目回憶一會後終有答案,究竟是《秋》片的鍾楚紅、《英》片的張國榮、《玫瑰的故事》張曼玉、《辣手神探》的梁朝偉、還是最近兩套《賭》片的張家輝?統統非也,發哥回答是七、八十年代初出道時,在電視圈的最佳拍檔鄭裕玲!

周潤發接受《東網巨星》一連五集專訪,發揮幽默本色。
  • 周潤發接受《東網巨星》一連五集專訪,發揮幽默本色。
周潤發在記者會上與「舊情人」鄭裕玲再遇。
  • 周潤發在記者會上與「舊情人」鄭裕玲再遇。
鄭裕玲與黃子華的世紀之吻,全城矚目。
  • 鄭裕玲與黃子華的世紀之吻,全城矚目。

記者:發哥同過咁多明星合作,最鍾意係同邊位合作呢?

發哥:如果講電影,因為拍攝時間好短,得兩、三個月,我試過《辣手神探》比較長,拍半年,多數係動作戲,但講到以前電視台,成半年咁長時間,對住同一個人呢,就係我同嘟嘟我哋連續拍兩套劇,《親情》、《網中人》,當時我見佢仲多過見我阿媽,我一擘大眼就見到佢!當時兩套戲都係家庭戲多,佢都係做我女朋友,所以對嘟嘟嘅變化、為人,我哋相處時間長,雖然唔算好了解佢,但該段時間我係投入咗,愛上咗佢!所以我係對嘟嘟非常傾慕。

記者:咁多年仲有冇Keep住聯絡?

發哥:後尾我離開咗TVB喺出面發展,就好少見佢,係一次喺電視,佢做主持訪問,我哋先再見番面,我喺出面經過咁多,佢又有自己感情路線,就各有自己嘅世界

記者:仲有冇機會再合作?

發哥:佢搵到自己至愛喇!佢搵到黃子華喇!唔需要我喇!哈哈!

床戲挑戰尺度

發哥與嘟嘟是七、八十年代最令人印象深刻的螢幕情侶,兩人在《網》劇一幕長吻戲在當時震撼全城,在電影《花城》中更有超激床戲,尺度令人睇到嘩嘩聲!早前嘟嘟曾大讚發哥充滿吸引力兼演技超班,跟他合作令自己更有自信!2010年,兩人在發哥主演電影《讓子彈飛》記者會中碰頭,嘟嘟擔任大會司儀,他們見面即親切抱抱,發哥更讚對方愈來愈年輕。

攝:秦健輝


鍾意就快D Share啦!