掃呢頁CODE去手機

2017年8月22日 星期二

《踩過界》有咩陰謀?千雪BB同你煲劇背後 __,千雪,朱千雪,

有千雪BB喺度,點都會好睇~網民話嘅!藝人朱千雪有份演出嘅劇集《踩過界》就快播到尾聲,劇情愈嚟愈緊湊,由於千雪BB喺劇中飾演盲俠王浩信嘅前女友,佢哋十 ...


有千雪BB喺度,點都會好睇~網民話嘅!

藝人朱千雪有份演出嘅劇集《踩過界》就快播到尾聲,劇情愈嚟愈緊湊,由於千雪BB喺劇中飾演盲俠王浩信嘅前女友,佢哋十二年後重遇,但就遇到好多阻滯而未能再續前緣,睇到劇迷超緊張!呢日myTVSUPER上載一條名為【踩過界。煲劇背後】嘅短片,千雪BB究竟會講啲咩?套劇結局又有啲咩陰謀?又會唔會劇透呢?

片段一開始,千雪BB飾演嘅眼科醫生戴天恩就話自己一直最鍾意盲俠,但受到Daddy單立文威脅嘅關係,要被迫嫁畀翟威廉,仲話自己喺劇中扮眼科醫生有一定難度,因為主要對住一個病人,嗰個就係盲俠,然後網民就留言問:「咁最後你同盲俠點?」但千雪BB喺片段中係冇劇透喎,只係輕描淡寫咁解構吓個角色,不過網民一樣Buy,話千雪BB就算坐喺度唔講嘢條片都一樣咁好睇!

之後鏡頭一轉,就見到千雪BB同王浩信拍緊一場法庭戲嘅花絮片段,見到王浩信個樣勁認真,而蔡思貝亦在場,網民都讚佢哋好專業,最後千雪BB仲對住鏡頭甜笑,叫大家記得留意《踩過界》,大家收到未呀?

網民有話兒:

Jaxxn Wong:睇完啦,千雪俾(畀)阿爸開搶打死咗。

Chxx B :我以為有劇透添

TaXXYfanclub:只要有千雪bb嘅片,我就會睇!

Jxx Lee:好想盲俠同戴天恩一齊囉...


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!