掃呢頁CODE去手機

2017年8月22日 星期二

高海寧正式做業主 孖家人收樓舉晒V __,高海寧,

高海寧喺2015年4月就成功上車,今日終於收樓喇!藝人高海寧(高Ling)喺2015年4月就成功上車,仲自爆自己儲咗7年錢,最終就買咗喺油塘某屋苑一個 ...


高海寧喺2015年4月就成功上車,今日終於收樓喇!

藝人高海寧(高Ling)喺2015年4月就成功上車,仲自爆自己儲咗7年錢,最終就買咗喺油塘某屋苑一個中層兩房嘅單位。日前高Ling性感出席活動時就自爆月尾會收樓,但默認每月要供約兩萬,仲有好多開支,所以要努力賺錢,再儲首期買多層咁話!

幾時買多層就未知,不過話咁快高Ling今日就收樓喇,佢喺社交網上載同家人一齊收樓嘅合照,齊齊舉晒V,並留言:「終於正式由『買家』變『業主』#收樓日#人生第一次做業主#是開心的」網友都紛紛留言送上祝賀,仲話睇相都感受到高Ling有幾咁興奮呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!