掃呢頁CODE去手機

2017年8月22日 星期二

自爆有後生仔埋身 嘉玲:畀危機感偉仔 __,嘉玲,梁朝偉,偉仔,劉嘉玲,

小心啲好!影星任達華與劉嘉玲今晚於灣仔拍攝英皇賀歲片《我的情敵女婿》,劇情交代二人相隔多年於雲吞麵檔重遇,而事實上今次是他們相隔25年再次合作。細心的 ...


小心啲好!

影星任達華與劉嘉玲今晚於灣仔拍攝英皇賀歲片《我的情敵女婿》,劇情交代二人相隔多年於雲吞麵檔重遇,而事實上今次是他們相隔25年再次合作。細心的嘉玲拿紙巾為華仔印汗,雖然天氣炎熱,嘉玲仍穿上黑色皮褸配以型格打扮,而戲內「重逢」後華仔將周旋於嘉玲與養女衛詩雅中間。而老闆楊受成亦到場為演員們打氣。

華仔與嘉玲孖住受訪,嘉玲笑謂:「(上次合作)好似昨日嘅事啫,最緊要係我哋愈嚟愈靚。(同華仔有親熱戲份?)佢同我個女(衛詩雅)多啲,我真係生得佢出!」二人笑言戀愛無年齡界限,嘉玲續謂:「法國總統都係咁,呢啲事(忘年戀)依家係會發生,重點係兩母女、阿媽嘅我依然咁索。(有冇大年紀嘅男士追過你?)梗有,依家都有年輕人欣賞我。(偉仔知唔知?)有啲嘢唔講得,要畀啲危機感佢,但如果有後生女鍾意佢,我都戥佢開心,恭喜佢,佢咁嘅年紀喎。」她強調與老公互相信任,又指平日自己很享受一個人的浪漫。

當記者追問華仔有否試過被年輕女生示愛時,他忽然「硬晒軚」兼目不斜視,不停標汗地答:「得我個女。」嘉玲伺機戲弄他,邊為他抹汗邊說:「講真話!」惟華仔堅稱:「得我個女,我手傷佢幫我切牛扒,老婆餵我飲湯,好浪漫。早幾日我發現隔籬個男人睥我,佢妒忌我同嘉玲合作。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!