掃呢頁CODE去手機

2017年8月22日 星期二

同麥明詩談情說性 馮盈盈:研究啲蛋白質 __,盈盈,麥明詩,馮盈盈,湯盈盈,

馮盈盈(左)繼續語出驚人,話「可以研究啲蛋白質」,大家自己諗係咩啦吓!港姐馮盈盈與麥明詩出席《bigbigchannel滿月宴》,兩人因主持TVB節目 ...


馮盈盈(左)繼續語出驚人,話「可以研究啲蛋白質」,大家自己諗係咩啦吓!


港姐馮盈盈與麥明詩出席《big big channel滿月宴》,兩人因主持TVB節目《#後生仔傾吓偈》而一起做訪問!馮盈盈在該節目經常爆金句而人氣急升,有網友更把她的金句輯錄成「馮盈盈語錄」,相當誇張!問到有沒有想過憑該節目成為網絡女神?她笑言:「嘩,呢個榮譽真係孭唔起,但我都會睇多啲網上討論,希望接觸多啲,了解年青人諗啲乜嘢。」

講人體生物學

而做節目曾經因為一句「原來係處(男)」而一度惹來熱論,問到會不會再想更爆的說話?她謂:「如果我有諗,就唔會搞成咁」而節目將會講到一些性教育話題,馮盈盈笑言會講人體生物學。

繼續爆金句

由於兩人都是港姐出身,問到她們會否擔心話題太出位易踩界,影響港姐形象?麥明詩即說:「我已經卸咗任㗎喇。」令現任港姐冠軍馮盈盈有點尷尬,但她亦懂為自己解圍,指公司有指引。既然兩人合作如此出色,談到能否接受更大膽專講性的節目?盈盈表示:「公司叫到乜嘢挑戰都會嘗試。」在旁的麥明詩則搞笑地表示:「可以談情說性,我講感情,佢(指馮盈盈)講性。」說到此處馮盈盈又發揮金句精神,說出惹人遐想的說話,表示:「可以研究啲蛋白質。」盈盈果真語不驚人誓不休!

----------------

東網已全面支援360影片及相片,讓你全方位睇盡新聞大事,恍如置身現場,立即登入東網360網頁: http://on.cc/360/

如仍未更新東網App,請按此連結收睇360影片: https://goo.gl/6qkpcF


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!