掃呢頁CODE去手機

2017年8月22日 星期二

邱晴講起媽咪眼濕濕:我嚟自單親家庭 __,邱晴,

加油呀!《2017香港小姐競選》十位候選佳麗到銅鑼灣珠寶店試戴名貴首飾。6號邱晴成長於單親家庭,有指參選是順應媽媽要求?邱晴講起媽媽即刻眼濕濕,她說: ...


加油呀!

《2017香港小姐競選》十位候選佳麗到銅鑼灣珠寶店試戴名貴首飾。6號邱晴成長於單親家庭,有指參選是順應媽媽要求?邱晴講起媽媽即刻眼濕濕,她說:「我係嚟自單親家庭,由細到大都係媽咪湊大我,但唔係媽咪要我參選,係自己想令媽咪驕傲有呢個女,我做咩媽咪都會全力支持,依家仲陪我一齊減肥。(爸爸知道你參選?)我哋好耐冇聯絡。」

邱晴表示與媽媽感情好似朋友一樣那麼好,她說:「我會全力以赴報答媽咪,都擔心喺台上講起媽咪講到喊。(媽咪想妳入行?)我可以做到鍾意嘅事,媽咪就會開心。」臨近決賽邱晴坦言被減肥問題困擾,雖然瘦了點,但還會努力減磅。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!