掃呢頁CODE去手機

2017年8月22日 星期二

收樓開門眼濕濕 高海寧歡迎鄧智偉送大床 __,鄧智偉,高海寧,

高Ling正式做業主,佢笑言揸鎖匙開門時眼濕濕!藝人高海寧(高Ling)以露膊裝出席《bigbigchannel滿月宴》活動,於社交網公布正式做了業主 ...


高Ling正式做業主,佢笑言揸鎖匙開門時眼濕濕!

藝人高海寧(高Ling)以露膊裝出席《big big channel滿月宴》活動,於社交網公布正式做了業主的她表示很開心,昨日收樓的她因為首次業主,笑言揸鎖匙開門時眼濕濕!問有否叫埋緋聞男友鄧智偉一齊去時,她表示沒有,只是跟父母一起去,她指單位522呎,兩年前樓花開始供,現時已升了100萬,她坦言如果買三房單位升得更多,望更多海景,現時只看到少許海景。

未諗自住定放租

問到供樓情況,她謂:「依家畀咗四成,仲差六成,本身新裝,唔使裝修,未定自住定租出去,因為屋企一家五口驚唔夠住,可能租出去,都搵咗蘇民峰師傅望過,佢都話旺財又旺丁!(開Party踩旺佢?)都好呀!多啲人上嚟!(叫邊個?)朋友睇吓邊個報名!(鄧智偉送乜?)冇傾過喎!不過好多電器未有嘅!好似電視機!(大床呢?)未喎!(叫佢送)都Welcome㗎!歡迎大家送啲我未有嘅傢俬同電器。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!