掃呢頁CODE去手機

2017年8月22日 星期二

【打開天空合體】陳曉東被摸臉證冇整容 __,陳曉東,整容,陳曉,

陳曉東接受訪問大談整容傳聞,仲有機會同昔日拍擋陳建穎及邱穎欣聚首!藝人陳曉東為奇妙電視節目《天下第一friend》擔任嘉賓,即場被主持人鄭紹康親手摸臉 ...


陳曉東接受訪問大談整容傳聞,仲有機會同昔日拍擋陳建穎及邱穎欣聚首!

藝人陳曉東為奇妙電視節目《天下第一friend》擔任嘉賓,即場被主持人鄭紹康親手摸臉驗證有否整容!近年常被指整容的他,沒好氣地說:「好多人以為我塑膠做㗎添,其實我只係食咗少少防腐劑!」

懶理整容傳聞

東東對整容傳聞一直未有正面回應,他自言因工作太忙無暇理會,並謂:「整完容唔使時間消腫咩,都入行廿年啦,依家先嚟搞呢啲?你估我病得好深咩!」至於東東經常被指撞樣,近年就被指似黎諾懿和電台DJ余迪偉,東東沒所謂地說:「是但啦,我個樣似太多人喇!」

畀老竇問係咪等錢使

近年在內地發展得相當好的他,其實也試過低潮期,他坦白說:「有部戲,喺上海邊皮城市上咗3日就落畫,返到屋企,阿爸問我係咪好等錢使,佢講咗一句話令我記到依家,我聽完回咗一句:『你唔畀我中到個Jackpot,攞番10倍、百倍回報呀』!」

吞wasabi拍喊戲

其實當時東東明白父親用的是激將法,希望他早日成大器,只是作為演員,工作上難免被動。東東因為父親的明訓,也有提醒自己「世上冇唔好嘅角色,只有唔好嘅演員」!他續謂:「以前我拍喊戲,喊唔出,要吞wasabi令自己喊,依家大個咗,歷練多咗,經驗豐富咗,稍為可以揮洒自如!」

陳建穎邱穎欣驚喜現身

主持人為報答東東忙裏偷閒接受專訪,特別安排昔日一同合唱成名曲《打開天空》的拍檔陳建穎(Ray)(現名陳紀匡)和邱穎欣(Joyce)(現名邱子茵)驚喜現身,舊友聚首,三人竟感觸得淚盈於睫,東東開心地說:「真係好多回憶返晒嚟!如果有埋Kelly(陳慧琳)咁就齊腳」最後三人合唱《打開天空》,非常開心!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!