掃呢頁CODE去手機

2017年8月22日 星期二

女神男神:搵美女耍大牌 朗拿甸奴中國行勁荒唐 __,女神,

即上英超刨績王:http://win.on.cc/epl 朗拿甸奴除咗好波之外,仲勁鍾意玩,近日佢去到中國踢慈善賽,就國內網民爆出瘋狂要求落夜總會,仲 ...


即上英超刨績王:http://win.on.cc/epl 

朗拿甸奴除咗好波之外,仲勁鍾意玩,近日佢去到中國踢慈善賽,就國內網民爆出瘋狂要求落夜總會,仲傳出「一夜睡三女」!喺網上流傳咗兩張相同一段片,相中細哨同幾位國內妙齡女郎合照,其中一張朗拿甸奴赤裸上身,身邊女伴着晒制服;而段片睇到細哨喺夜店飲酒,入面有唔少少女添。有傳細哨喺呢次中國勁耍大牌,為咗食Pizza要記者、工作人員等足兩粒鐘,認真曳曳!

細哨上個星期六(19號)到達寧夏銀川,為南美明星隊上陣鬥費高率領嘅歐洲明星隊,南美明星隊大敗四個一皮,但場波比數唔重要,細哨到國內似乎不只一個目的。大陸網民大爆,細哨一到銀川就周圍問工作人員,邊度可以搵到美女,之後因為要食薄餅,死都唔肯離開酒店房,連累記者同工作人員久候。跟手佢去到夜總會,據知當晚有20個少女陪佢玩,段片相信就係當時拍低。有傳佢當晚一夜睡三女,而該兩張圖片嘅其中一張,背景就疑似喺酒店房入面。細哨玩得咁盡興,難怪第二日落場冇表現啦。

東網體育同你追實體壇每個精彩時刻! 

http://bit.ly/2ecTF2A 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!