掃呢頁CODE去手機

2018年3月10日 星期六

【停工養胎?】仙女裝現肚腩 43歲林志玲不經意用手遮 __,志玲,林志玲,

43歲嘅台灣第一名模林志玲,喺去年11月被踢爆同言承旭喺馬來西亞蜜會,正式復合。今年2月初,林志玲突然宣布要暫停2月所有工作,唔少網民猜測志玲懷孕要專 ...




43歲嘅台灣第一名模林志玲,喺去年11月被踢爆同言承旭喺馬來西亞蜜會,正式復合。今年2月初,林志玲突然宣布要暫停2月所有工作,唔少網民猜測志玲懷孕要專心養胎,不過其經理人已作出否認,話感冒引致免疫系統失調,就連落床也有困難。

日前志玲出席活動,穿上一襲粉紅色晚裝,佢貼喺微博嘅相,十足仙女一樣。病後初癒嘅林志玲氣息唔錯,臉圓圓,手臂又明顯肥咗,最令網民驚訝係志玲個肚皮好有啲凸起,會不經意用手遮住,令懷孕傳聞甚囂塵上。

其實志玲在農曆年後首度復工當日,已經被疑有喜,但其助手表示﹕「因為她前陣子有好好休養身體,看起來比較有好精神和氣色。」所以先有圓潤嘅感覺喎,但網民仍然唔多信,留言﹕「是真胖了還是...」、「等待公布吧」。



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent


鍾意就快D Share啦!