掃呢頁CODE去手機

2018年3月10日 星期六

線頭+腹肌!楊愛瑾晒操Fit成果 __,楊愛瑾,

加油呀!「餅碎」楊愛瑾(Miki)2016年同郭永淳結婚,2017年生埋囝囝Luken,生活相當滿愉快。Miki今日就喺IG上載自拍照,佢以sport ...


加油呀!


「餅碎」楊愛瑾(Miki)2016年同郭永淳結婚,2017年生埋囝囝Luken,生活相當滿愉快。Miki今日就喺IG上載自拍照,佢以sport bra上陣,見佢晒出小小事業線,佢留言話:「完Luken後,一直只有間斷式咁做運動,比起以前真係差好遠,每次想做運動都會話照顧BB好攰,明天先做等等的籍口,但係當我每次運動完看到一點點的成果,就會令我更有動力,不竟要保持健康身體及漂亮身段都要下好多苦功,總不能舒服地坐在這裏就成功吧!哈哈!#繼續努力 #我要馬甲線 #睇下我堅持到幾耐 #每次做完運動都覺得自己好叻」睇番張相,開始見到腹肌嘅形狀,離見到馬甲線嘅日子不遠呀,加油!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!