掃呢頁CODE去手機

2018年3月10日 星期六

話娛圈討厭!游學修爆粗同網友議論 __,游學修,

咩事咁火!藝人游學修不時喺社交網發表個人意見,言行相當出位。日前佢有感而發,留言話:「電影本身好迷人,只是娛樂圈好X討厭。」隨即引起網上討論,點知有網 ...


咩事咁火!


藝人游學修不時喺社交網發表個人意見,言行相當出位。日前佢有感而發,留言話:「電影本身好迷人,只是娛樂圈好X討厭。」隨即引起網上討論,點知有網民表示唔認同,仲寫下負面批評,令游學修不禁發火爆粗反擊:「一定要經驗前輩先可以表達對一個地方既感受?入行兩年既小員工唔可以覺得間公司討厭?」、「你個表層點定義?我演藝學院畢業,拍過5部戲3部劇主演,一部自己監製。請問我距離個表層仲有幾遠?」、「我只係包裝下我內心18個字既(嘅)粗口變成2個(句)說話,你話我扮嘢?大把明星言行不一惺惺作態,戴住假面具做人,你唔去搞佢地(哋),你嚟搞我?」、「咪就係有你啲咁既傻X于(迂)腐思想,個圈先咁討厭。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!