掃呢頁CODE去手機

2018年3月10日 星期六

唔識唱自己啲歌!陳美齡臨急上網求救 __,陳美齡,

好彩上網搵到辦法!資深藝人陳美齡(Agnes)上電台宣傳新書《家長不要做的35件事》,節目期間Agnes分享參與台北書展的感受:「好興奮,書展入面有個 ...


好彩上網搵到辦法!


資深藝人陳美齡(Agnes)上電台宣傳新書《家長不要做的35件事》,節目期間Agnes分享參與台北書展的感受:「好興奮,書展入面有個香港館,覺得好靚,同埋都有做一個分享會,講吓香港有咩地方好玩。」

出食譜變出書

談及新書,Agnes開心指今次可以跟大仔合作,主持人問到此合作會否減慢製作時間?她笑言不會,覺得非常新鮮,還大爆創作構思:「我先寫好35年事再寄畀佢,佢會喺每章嘅後面寫評語,其實都有啲擔心,好似評分咁,但睇完啲評語覺得好安慰,知道佢嘅諗法係咩。(呢個Idea係邊個諗?)其實當初係想一齊出一本食譜嘅,因為大仔好鍾意煮嘢食,成日都話已經超越咗我,有啲我都唔識整,咁就話要比賽,一齊出食譜,內容係用一樣食材,分別點樣去料理。但試後傾過就話出《家》呢本書更令社會感興趣,所以就先出,用咗2至3個星期完成,之後會籌備出番食譜。」

唔識唱自己啲歌

另外,主持人問到Agnes於農曆新年年初三踏足紅館,擔任好友黎小田作品展嘉賓的感受,她表示好興奮,並多謝對方邀請:「黎小田係親自打畀我,嗰時年初二都仲喺日本,所以都係可以出席年初三嗰場,當晚唱咗兩首歌,其中一首歌《再見十九歲》係佢要求一定要聽,但呢首歌我錄完音之後都冇再唱過,要即刻上網搵番,跟住學唱番。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!