掃呢頁CODE去手機

2018年3月10日 星期六

邊個最靚掀起罵戰!MOMOLAND粉絲內訌 __,

其實邊個最靚真係好睇自己嘅眼光!於前年出道嘅韓國女團MOMOLAND最近推出新歌《BboomBboom》之後人氣急升,粉絲數量亦開始增加,一隊女團最先 ...


其實邊個最靚真係好睇自己嘅眼光!


於前年出道嘅韓國女團MOMOLAND最近推出新歌《Bboom Bboom》之後人氣急升,粉絲數量亦開始增加,一隊女團最先畀人留意嘅就當然係門面擔當(顏值最高嘅成員),但有別於其他女團,MOMOLAND被外界講到佢有「雙門面」,分別係美韓混血兒Nancy同Yeonwoo!喺各個音樂節目入面,佢哋都係最多鏡頭,就連首歌Part舞佢哋都不時企喺中間位置。

不過「雙門面」就帶嚟一個問題,粉絲們不時都討論究竟MOMOLAND入面邊個先係最靚,仲令到一班本身喺討論區理性討論緊嘅網民,開始有為保住自己女神而攻擊人哋女神嘅言論出現。先前就有網民舉行網上票選韓國新一代最靚女星,Red Velvet嘅隊長Irene就成為第一位,而Nancy就排第三,有Yeonwoo嘅粉絲就戥自己偶像唔抵衝出嚟話個票選唔公平!作為粉絲其實係咪應該一齊支持同一隊女團,而唔係喺度玩內訌互相攻擊呢?

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!