掃呢頁CODE去手機

2018年3月10日 星期六

被指撻着羅天宇 陳瀅慘爆:質我食死貓 __,陳瀅,羅天宇,

陳瀅否認撻着羅天宇。藝人陳瀅與余德丞在將軍澳電視城為無綫劇集《危城FirstLady》開工。講到羅天宇與湯洛雯分手後,陳瀅被指與羅天宇迅速撻着,她否認 ...


陳瀅否認撻着羅天宇。


藝人陳瀅與余德丞在將軍澳電視城為無綫劇集《危城First Lady》開工。講到羅天宇與湯洛雯分手後,陳瀅被指與羅天宇迅速撻着,她否認說:「佢哋兩個都係我朋友,佢哋兩個嘅嘢我就唔講喇。(同羅天宇撻着?)真係好不滿啦,因為兩個都係我好朋友,覺得自己好無辜,作為朋友咁樣寫唔好,好無聊。」

提到有指陳瀅與羅天宇去大牌檔食飯?陳瀅解釋說:「嗰次係一大班朋友一齊去食飯。(有冇同湯洛雯解釋?)啱啱喺化妝間見到,都有同佢講番呢件事。(佢信唔信你?)點解會唔信?其實因為自己單身,都試過幾次咁樣畀人寫,因為係好容易寫嘅Target。(搵番個男友?)未搵到可以點,所以咪成隻死貓質畀我食,我都已經食到飽。」陳瀅又指不希望與余德丞傳緋聞,但不會保持距離,因合作拍擋是需要溝通。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!