掃呢頁CODE去手機

2018年3月10日 星期六

范冰冰出「禮儀腿」合照 網民讚真女神 __,冰冰,范冰冰,女神,李冰冰,

范冰冰真係好錫粉絲。內地女星范冰冰近日飛咗去巴黎出席當地嘅時裝周活動,雖然要參加各大品牌活動行程忙到爆,不過一向態度親民嘅冰冰就算做緊嘢,撞到粉絲要求 ...


范冰冰真係好錫粉絲。


內地女星范冰冰近日飛咗去巴黎出席當地嘅時裝周活動,雖然要參加各大品牌活動行程忙到爆,不過一向態度親民嘅冰冰就算做緊嘢,撞到粉絲要求合照一樣來者不拒,有幸運粉絲就甫咗同冰冰合照上網,呢張普通合照轉眼間就成為熱討對象!

細心啲睇吓張相,就會見到身高1.68米高嘅冰冰為咗配合女粉絲嘅身高,刻意彎曲膝蓋仲將個身向女粉絲傾斜,等張相影出嚟嘅效果會好啲,亦唔會顯露女粉絲身形矮小嘅弱點,雖然然只係一個小小嘅動作,好多網民都留言大讚冰冰出「禮儀腿」好錫粉絲,仲話呢啲先至係真正女神!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!