掃呢頁CODE去手機

2018年3月10日 星期六

新劇大獲好評 馮盈盈感動到喊 __,馮盈盈,盈盈,

馮盈盈要加油呀!大批無綫藝人到新加坡出席《bigbigchannel強勢登陸新加坡》活動,前港姐馮盈盈身穿bratop配魚網透視上衣及牛仔褸出場,又以 ...


馮盈盈要加油呀!


大批無綫藝人到新加坡出席《big big channel強勢登陸新加坡》活動,前港姐馮盈盈身穿bra top配魚網透視上衣及牛仔褸出場,又以短褲晒長腿,在台上跟黃心穎、邵珮詩及張寶兒表演跳唱!

問到心情有否緊張?馮盈盈說:「有少少,自從勁歌頒獎禮之後都冇表演過,一嚟新加坡再練吓,發現唔記得晒咁滯,搵番初次表演嘅感覺。(如果蝦碌會唔會即興Freestyle?)今次冇蔡思貝,五個變四個,走位唔同咗,就算有少少唔同,大家都未必會發現,唔怕畀人見到我甩轆嘅。」

講到主演劇《果欄中的江湖大嫂》反應甚佳,盈盈直言很感恩,指全靠陳煒及岑麗香功勞,她說:「作為我第一次主演嘅劇,只希望唔好畀人鬧得咁甘,估唔到網上好多劇評人都讚,感動到喊呀!特別多謝拍檔楊明,套戲先可以咁成功。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!