掃呢頁CODE去手機

2018年3月10日 星期六

Magic!張瞻玩魔術 嗌網友唔好踢爆 __,

阿仔,睇好你!藝人張繼聰同謝安琪(Kay)嘅大仔張瞻(James),上月就開咗個人instagram帳戶,仲好積極咁Upload,除咗大晒流利英文之外 ...


阿仔,睇好你!


藝人張繼聰同謝安琪(Kay)嘅大仔張瞻(James),上月就開咗個人instagram帳戶,仲好積極咁Upload,除咗大晒流利英文之外,又勁騷多角度自拍,再加上阿爸阿媽嘅「加持」,話咁快就已經有過萬追隨者,係叻仔嘅!

要好好咁經營Ig,多元化嘅更新就少不了,所以James都好識做,今日就上載咗一條表演魔術嘅片,試新嘢回饋追隨者。片中James非常斯文咁用英文解釋個Magic,表情相當青澀,右手拎鞋帶,左手揸金圈,左揈右揈條鞋帶,示意自己冇出古惑,跟住一放手個金圈就套咗落條鞋帶度,再輕輕一扯就出番嚟,表演大成功!

雖然James動作有啲生硬,又成日跌咗個金圈落地,仲嗌網友唔好踢爆佢個魔術,不過就睇得出佢好有表演慾,再加上佢同老竇張繼聰餅印一樣嘅靚仔樣,睇嚟再加把勁分分鐘可以型過老竇,追隨者過萬過萬咁上啵~


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!