掃呢頁CODE去手機

2018年3月10日 星期六

相處有問題!湯洛雯同羅天宇復合機會唔大 __,羅天宇,湯洛雯,

湯洛雯驚爆同羅天宇分手四個月。藝人湯洛雯與羅天宇突然爆出分手,被外間看好能開花結果的一對,最終分手收場,四年情玩完!湯洛雯為無綫劇集《丫鬟大聯盟》開工 ...


湯洛雯驚爆同羅天宇分手四個月。


藝人湯洛雯與羅天宇突然爆出分手,被外間看好能開花結果的一對,最終分手收場,四年情玩完!湯洛雯為無綫劇集《丫鬟大聯盟》開工,見她心情不俗,似乎未有受到情變影響,她說:「係呀,都已經三四個月。(好好哋點解分手?)一開始同大家講都話係了解發展中,決定咗再進一步,但係發展耐咗都係覺得做朋友會舒服啲,所以選擇做番朋友。(係咪有拗撬?)唔係,你都知佢嘅性格係唔鍾意嗌交,我哋會討論,但係唔會好激動咁嗌交,不過兩個人一齊始終都需要磨合。(相處中有咩分歧?)呢樣嘢想留番喺心裏面,想保留啲私隱,總之唔會牽涉到其他人。」

有問題解決唔到

講到外間看好兩人能夠開花結果,對分手一事感可惜,湯洛雯說:「因為事業都係啱啱起步,真係未諗過結婚嘅問題,結婚唔係短期會發生嘅事。大家相處有開心過,會好好珍惜相處嘅回憶。(係咪同居出咗問題?)我哋冇同居,嗰次係佢嚟接我食飯。(分手有冇轉機?)都係有問題先至會選擇行呢一步,機會唔大。(邊個提出分手?)係雙方去提出,大家坐低去傾,因為發展咗之後,反而冇以前了解緊嘅時候咁開心,所以選擇分開。(有冇試過挽救?)有傾過,但淨係傾都解決唔到問題,咁所以都係Let Go會舒服啲。」

相信陳瀅無辜

講到羅天宇甩拖後與陳瀅撻着,湯洛雯說:「通常有呢啲分手新聞就會話有第三者,我同陳瀅係好好嘅朋友,我哋好Friend,頭先啱啱先喺化妝間見到,都有講起呢件事,陳瀅都覺得自己好無辜,我相信佢哋唔會。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!