掃呢頁CODE去手機

2018年3月10日 星期六

喊到兩行眼淚!候選影后周秀娜入圍當贏咗 __,周秀娜,

周秀娜就話自己入圍已經當贏咗!憑電影《29+1》入圍《第37屆香港電影金像獎頒獎典禮》最佳女主角的藝人周秀娜(Chrissie)接受電台訪問,主持人問 ...


周秀娜就話自己入圍已經當贏咗!


憑電影《29+1》入圍《第37屆香港電影金像獎頒獎典禮》最佳女主角的藝人周秀娜(Chrissie)接受電台訪問,主持人問到身為候選影后的感覺?Chrissie開心表示終於達成心願:「公布候選名單當日,專登去咗做運動,沖緊涼嗰陣收到好多訊息響唔停,就覺得有啲嘢咁,到喺車睇,都唔人識畀咩反應,兩行眼淚就咁流落嚟,要平伏番先去做嘢。覺得呢套戲嘅工作人員好辛苦,自己拍嗰陣都好辛苦,好多嘢加埋一齊。」

問到《29+1》是否最滿意的代表作?Chrissie指能演出這部電影感到非常滿足:「好鍾意劇本,呢個角色又嚟得啱啱好,因為又係呢個年紀,意義更深。但拍嘅過程都好攰,要順住經歷角色嘅感受,同埋又要用舞台劇方式咁拍,係咁重複拍。」Chrissie又大讚導演彭秀慧幫助了她許多:「導戲好有耐性,佢知道自己要咩,會好堅持咁去做好件事。」問到面對強敵,有冇信心獲獎?她笑言入圍就已經當贏咗,又預先感謝一直以來給予自己機會的人:「當然希望觀眾可以投票畀我。(諗好戰衣未?)都有諗嘅,可能會着得中性啲去襯番角色。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!