掃呢頁CODE去手機

2018年10月5日 星期五

鄭丹瑞:報40年前嘅恩!阿旦誓要玩轉家燕紅館騷 __,家燕,鄭丹瑞,阿旦,薛家燕,

兩個老友鬼鬼~藝人鄭丹瑞(阿旦)昨日到新城電台錄音,講到為好友薛家燕的紅館騷擔任創意總監,他笑言是「報恩」,並憶述40年前與對方的淵源:「當時我喺節目 ...


兩個老友鬼鬼~


藝人鄭丹瑞(阿旦)昨日到新城電台錄音,講到為好友薛家燕的紅館騷擔任創意總監,他笑言是「報恩」,並憶述40年前與對方的淵源:「當時我喺節目《家燕與小田》做編劇,老細同我講佢好麻煩、又要求高,仲話要小心啲,我聽到好驚,點知有次我同同事寫埋同一個Gag,但家燕姐睇到唔單止冇鬧,仲同小田轉一轉再做番出嚟!」談到今次的合作,阿旦特意為薛家燕創造「Captain Nancy」,再開拓新一代年齡層,更大賣關子稱會將對方的12年秘戀設計一個Gag︰「問邊個先係真命天子?到時伏擊佢,畀個Surprise佢!」

提到最近同兩個女一齊拍攝廣告MV重Rap《搲背脊》,他自爆是「做義工」客串,還大讚她們有節奏感。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!