掃呢頁CODE去手機

2018年10月5日 星期五

李璧琦:影相可以去到幾盡?李璧琦命「懸」一線 __,李璧琦,

愛「靚」唔愛命!藝人李璧琦(Becky)早前到美國出席多場音樂分享會,她把握機會四出遊玩,到了亞利桑那州(Arizona)著名景點羚羊峽谷及馬蹄灣。她 ...


愛「靚」唔愛命!


藝人李璧琦(Becky)早前到美國出席多場音樂分享會,她把握機會四出遊玩,到了亞利桑那州(Arizona)著名景點羚羊峽谷及馬蹄灣。她為了捕捉羚羊峽谷著名的光柱,凌晨四時向導遊報到,並經歷三小時車程,由鳳凰城駛進大沙漠,但能夠捕捉美景,她大呼值得。

Becky在極有魔幻感覺的靚境下拍攝,但她直言超尷尬:「呢個峽谷好多影相位都好窄,但又好多人,當我哋影相時會塞住條路,所以喺導遊指導下Set好相機、諗好構圖同角度,就要極速跑上去擺甫士影相,每張相影嘅時候只得幾秒。」之後她到馬蹄灣,於十多層樓高的河谷影相同樣驚險,她說:「旁邊就係懸崖,完全冇圍欄同扶手,畀人一撞就跌落山崖,所以真係要萬分小心。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!