掃呢頁CODE去手機

2018年10月5日 星期五

周勵淇(前名:周麗淇):【拍劇拍到抑鬱】周勵淇喪食減壓肥5磅 __,周勵淇,周麗淇,

Niki成熟咗!近年主攻內地發展的藝人周勵淇(Niki)闊別無綫多年再拍劇集《再創世紀》,劇情講述她由天真富家女跌入如狼似虎的商業戰場,而最大挑戰竟然 ...


Niki成熟咗!


近年主攻內地發展的藝人周勵淇(Niki)闊別無綫多年再拍劇集《再創世紀》,劇情講述她由天真富家女跌入如狼似虎的商業戰場,而最大挑戰竟然是她要在劇中發呆,她說:「佢唔屬於金融世界,跟本乜都唔識,要靠晒郭晉安,做一個冇機心、冇表情、冇思想、我發呆咗十幾集,發呆其實好難做。」

悲情角色令她背負很大壓力,開工時唯有靠吃東西減壓,拍攝時足足肥了五磅,要包包面上鏡,她說:「嗰陣留喺深圳拍外景時間好長,因為角色好抑壓,同我性格好唔同,個人好唔開心,唯有喺片場盡量嘻嘻哈,私下多啲表情,同埋食野去平衡番心態,唔係真係會抑鬱,嗰陣乜都食,肥咗5磅。」

她在劇中亦不是獨沽一味呆,她由20歲演到30多歲變女強人,現年39的她累積了一定的人生閱歷,碰上這角色時間剛剛好,她笑說:「如果早啲做呢個角未必未駕馭到,因為冇咁多人生經驗,依家都仲做廿幾歲,遲啲就未必得。女強人因為冇乜動作語言其實難演,最重要係自信眼神,之前都特登睇新聞學做一個重要人物。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!