掃呢頁CODE去手機

2018年10月5日 星期五

江美儀:曾戀粵語片天王個仔 江美儀獲封阿伯殺手 __,江美儀,

江美儀重投無綫後將中女慾望釋放晒出嚟,獲封阿伯殺手!原任秘書的江美儀,因替老闆買午餐而被星探發掘入行當模特兒,其中最廣為人知的就是與周潤發合作拍攝洗頭 ...


江美儀重投無綫後將中女慾望釋放晒出嚟,獲封阿伯殺手!


原任秘書的江美儀,因替老闆買午餐而被星探發掘入行當模特兒,其中最廣為人知的就是與周潤發合作拍攝洗頭水廣告,並與黎明拍過MV。1992年加入無綫,於1997年轉投亞洲電視,而2009年重返無綫,期間偶有參演電影。

在重投無綫後江美儀將中女慾望釋放晒出嚟,於《衝上雲霄2》同馬國明玩「姊弟戀」,在其中一集一晚咀三次;而在《名媛望族》一劇中更勁騷身材,以性感黑絲內衣誘惑老公劉松仁,之後仲同吳卓羲激情床戰;而在《殺手》一劇中她再挑戰底線,飾演一樓一鳳妓女,護士look、OL、動漫Cosplay造型等,將角色演繹得淋漓盡致,獲封阿伯殺手。

江美儀的情史並不多,只是和粵語片天王張瑛個仔張煒拍過幾年拖。另外,在《街市遊樂團》節目時江美儀鬧爆顧紀筠個仔陳浚霆:「要做吓下把位學嘢!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!