掃呢頁CODE去手機

2018年10月5日 星期五

盧巧音:【婆媳關係】做咗5年新抱!盧巧音公開講奶奶 __,盧巧音,

千金難買好奶奶,盧巧音好幸運!如果說婆媳關係是世界上最難解嘅難題,一點也不過分,打開報紙周不時見到婆媳糾紛引發的衝突,更有新抱有冤無路訴,開Faceb ...


千金難買好奶奶,盧巧音好幸運!


如果說婆媳關係是世界上最難解嘅難題,一點也不過分,打開報紙周不時見到婆媳糾紛引發的衝突,更有新抱有冤無路訴,開Facebook Page數臭奶奶,清官難審家庭事,不過唔係個個奶奶都係衰,當中都有唔少當新抱係自己女嘅好奶奶!

好似藝人盧巧音咁,2013年嫁咗畀樂隊Kolor主音蘇浩才(Sammy),就做咗5年新抱,佢今日終於忍唔住要發文講奶奶,佢上載同奶奶的合照大讚:「身後這位美女是我家婆,即是我老公的親媽媽,謝謝家婆的忍讓寬宏,更謝謝我家母的教導,嫁了出去等如多了一個家,多了半個媽媽,這半個媽媽,這麼多年來都當我女兒一樣,我亦非常尊重這半個媽媽,很幸運的我們沒有婆媳問題,這個,很重要喔。補充:蘇先生的媽媽和我自己的媽媽都是屬於非常堅強的類型,型在骨子裏的型,就是型。」

其實婆媳關係未必咁難搞,同為新抱的台灣藝人徐若瑄講過「女人何苦為難女人」,如果抱住呢種心態,問題都可解決了。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!