掃呢頁CODE去手機

2018年10月5日 星期五

容祖兒:6年恩怨解!何韻詩容祖兒破冰首世紀合照 __,何韻詩,祖兒,容祖兒,

今次真係正式破冰喇,網友感動到呢~~~歌手容祖兒在2012年承認與劉浩龍拍拖,當時愛得轟烈戀得高調,二人好友兼劉浩龍前女友何韻詩卻表現激動,當時何韻詩 ...


今次真係正式破冰喇,網友感動到呢~~~


歌手容祖兒在2012年承認與劉浩龍拍拖,當時愛得轟烈戀得高調,二人好友兼劉浩龍前女友何韻詩卻表現激動,當時何韻詩公開拒絕向二人送上祝福,又取消關注「龍兒」的社交網,三人關係僵持,即使2015年何韻詩與祖兒在社交網重新互相關注,但仍鮮有交流……

直到尋晚(4日),何韻詩同容祖兒終於破冰!二人好友黃耀明最近喺日本開騷,得多位圈中好友赴日支持,當然要喺社交網晒出大合照以答謝好友,而合照中就見到有何韻詩、容祖兒及楊千嬅現身,難得何韻詩同容祖兒「不和」傳足6年之久,今次因為黃耀明而合體,雖然一個企前一個企後,但係呢張合照力證二人終破冰,仲可以柴娃娃喺日本街頭影相,二人亦笑容十足,有咩恩恩怨怨都解開晒而見到二人「和好」聚首,最開心更加係二人嘅支持者,紛紛留言大讚,搞到何韻詩都回覆叫網友們冷靜啲。

而其實鏡頭背後,劉浩龍都有陪住女友祖兒去日本力撐黃耀明,不過今次佢低調冇出鏡,唔知張合照會唔會係佢揸機嘅呢?如果係,就真係「皆大歡喜」喇~~


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!