掃呢頁CODE去手機

2018年10月5日 星期五

缺席大陸活動拍片道歉 袁偉豪唔想破壞合作關係 __,中國,大陸,袁偉豪,

袁偉豪早前因患腸胃炎缺席活動,他表示正安排另一次活動。
袁偉豪早前因患腸胃炎缺席活動,他表示正安排另一次活動。最近捱到病的藝人不只陳貝兒,還有袁偉豪,他因急性腸胃炎,周一缺席內地的廣場活動,結果在微博拍了一 ...


最近捱到病的藝人不只陳貝兒,還有袁偉豪,他因急性腸胃炎,周一缺席內地的廣場活動,結果在微博拍了一段51秒短片親口道歉。病癒的袁偉豪昨日到澳門出席活動,他表示已經康復,問到當日在短片再三道歉,是否擔心失約打爛飯碗?他說:「其實呢個係專業,為自己負番責任,我都有評估過,肚又唔舒服,萬一遇上塞車,都未必處理到件事。𠵱家同嗰邊傾緊,安排另一次嘅活動,雖然大家都冇損失,不過都覺得唔好意思,因為病就唔去人哋嘅活動,所以拍咗條片畀大家知狀況,希望大家明白。」

袁偉豪下周將與女友張寶兒去日本旅行,同行還有袁媽媽和親友,問到會否順道求婚?袁偉豪說:「未有呢個計劃住,唔好令大家誤會,唔係屋企人會以為係真,當係去視察吓環境先。」此外,張寶兒在將軍澳出席活動亦表示與男友有共識,以事業為重。

採訪、攝影:曾小嘉




鍾意就快D Share啦!