掃呢頁CODE去手機

2018年10月5日 星期五

英超Fever:【落鑊倒數】恩斯踢爆:有曼聯球員故意輸波 __,曼聯,

曼聯近期成績低迷,又爆出將帥不和嘅風波,領隊莫連奴更受到千夫所指,帥位岌岌可危。曼聯周日凌晨主場迎戰紐卡素前,前「紅魔鬼」球星恩斯竟然大爆,話有曼聯球 ...




曼聯近期成績低迷,又爆出將帥不和嘅風波,領隊莫連奴更受到千夫所指,帥位岌岌可危。曼聯周日凌晨主場迎戰紐卡素前,前「紅魔鬼」球星恩斯竟然大爆,話有曼聯球員故意輸波,企圖令莫連奴盡快被炒魷!

喺1989年至1995年效力曼聯嘅中場恩斯,日前受訪嗰陣發表呢番驚人言論:「有幾個球員的確盡咗力,但要成功就要全隊一齊努力,我覺得有部份球員已經冇興趣再為莫連奴賣命,有幾個球員更加希望曼聯輸波,目的係加大莫連奴被炒魷嘅壓力。」

現年50歲嘅恩斯繼續講:「發生過好多次,當新領隊上場,隊波就會突然翻生,球員嘅態度好值得懷疑。最令我失望嘅係,依家曼聯班球員似乎好樂意由莫連奴一個承擔責任,每場比賽之後任由莫連奴一個做箭靶。」

東網體育FB同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!