掃呢頁CODE去手機

2019年8月20日 星期二

糖妹:糖妹出海晒長腿派福利 網友:目測有1米7 __,糖妹,

1米49嘅糖妹都有對長腿!藝人黃山怡(糖妹)身形的骰,曾經自爆身高得1米49嘅佢趁今日好天就出咗海玩,咁出得海都唔少得影吓相派福利,雖然糖妹上身就好密 ...


1米49嘅糖妹都有對長腿!


藝人黃山怡(糖妹)身形的骰,曾經自爆身高得1米49嘅佢趁今日好天就出咗海玩,咁出得海都唔少得影吓相派福利,雖然糖妹上身就好密實,又戴帽又着長袖衫防曬,但下身淨係着咗條短褲仔大騷美腿!佢留言:「好曬好曬~今日出街要搽防曬~😏

WakeSurf嚟講~慢慢嚟~#隱惡揚善之...#跌極都未上到水唔通又話你知咩~」

糖妹呢張相一出,即引喺唔少圈中好友留言,大讚佢對腳好長!連近排同佢一齊拍節目、身形同樣的骰嘅黃美棋都忍唔住留言:「我淨係知你有長腿😆」糖妹就覆佢:「😎🤘🏻你都得㗎😂😂😂」而網友就搞笑話「目測有170」、「目測高咗兩呎」,仲紛紛大讚個攝影師真係好犀利,叫佢快啲同大家分享吓心得呀!

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!