掃呢頁CODE去手機

2019年8月20日 星期二

袁偉豪開心兄弟做老襯 姚子羚:佢三生有幸 __,姚子羚,袁偉豪,

Crazy Runner成員已度期出席山聰婚禮。
袁偉豪開心兄弟做老襯姚子羚:佢三生有幸陳山聰快將做老襯,「CrazyRunner」跑友袁偉豪與姚子羚等已收到喜訊。袁偉豪很開心見到兄弟組織家庭:「我同 ...


袁偉豪開心兄弟做老襯 姚子羚:佢三生有幸

陳山聰快將做老襯,「Crazy Runner」跑友袁偉豪與姚子羚等已收到喜訊。袁偉豪很開心見到兄弟組織家庭:「我同山聰識咗20年,以前大家事業都冇依家咁好,5年前佢教我跑步,期間互相鼓勵。佢近年捱得辛苦,我會叫佢頂住,好似佢跑步時叫我頂住一樣,所以佢結婚邁向新一步,我好戥佢開心。」而子羚坦言與山聰女友Apple相熟,平時稱呼對方做「阿蘋」:「山聰娶到阿蘋直頭三生有幸阿蘋好識照顧佢,成日煲湯畀佢,仲益埋我有得飲,呢啲女人邊度搵呀!」

另一好友黃祥興讚Apple乖巧,與山聰一凹一凸,並叫二人快做父母:「我咁早結婚生仔,都係想把握時間,佢都要快啲喇。」






鍾意就快D Share啦!