掃呢頁CODE去手機

2019年8月20日 星期二

黎諾懿:似黎諾懿愛上學!小春雞喺邊都咁耀眼因為… __,小春雞,陳小春,黎諾懿,李潔瑩,

小春雞咁鍾意返學,黎諾懿同太太李潔瑩應該可以放心喇!近日唔少幼稚園陸續開學,藝人黎諾懿嘅囝囝黎峰睿(小春雞)亦唔例外,呢日諾懿喺網上晒出小春雞着住校服 ...


小春雞咁鍾意返學,黎諾懿同太太李潔瑩應該可以放心喇!


近日唔少幼稚園陸續開學,藝人黎諾懿嘅囝囝黎峰睿(小春雞)亦唔例外,呢日諾懿喺網上晒出小春雞着住校服,衝去開門嘅相,似乎佢好心急返學喎!諾懿仲話:「第一日已經急不及待上學去,真乖,有我優良傳統。」而太太李潔瑩亦有留言指囝囝去到邊都係最耀眼嘅星星:「第一天上學去!果然,我家峰峰無論去到哪所學校,都是最耀眼的星星,因為他真的是太!吵!了!也是最不合作的!媽媽臂力有限,希望在我手臂繼續變壯之前,你可以慢慢習慣學習環境,不用媽媽常常被召見就好啦!」

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!