掃呢頁CODE去手機

2019年8月20日 星期二

盧宛茵:遭男藝人奚落寸戲屎 盧宛茵為養家死忍 __,盧宛茵,

一齊嚟估吓係邊個?資深藝人盧宛茵於旺角麥花臣舉行首個棟篤笑,在台上大爆娛圈血淚史,講到最難忘拍古裝圍火圈戲份、去南京拍戲被蠍子咬等,更自爆曾被某男藝人 ...


一齊嚟估吓係邊個?


資深藝人盧宛茵於旺角麥花臣舉行首個棟篤笑,在台上大爆娛圈血淚史,講到最難忘拍古裝圍火圈戲份、去南京拍戲被蠍子咬等,更自爆曾被某男藝人奚落、侮辱:「覺得畀人白眼,喺某套劇佢做我老公,拍完睇Playback導演都收貨,但呢個人話咪住,話我冇表情、反應,唔知做緊乜!全場靜晒冇人出聲,個FM口震震咁問我補唔補Shot,我就行出去打畀監製話唔拍,叫佢寫我移民外國或者歸隱,但佢叫我繼續拍,做演員有時就係咁點都要做落去。」現場有觀眾大叫嗌開人名、劇名,點知被她婉拒:「唔得!畀人知會嬲,我唔想樹敵,我好大情大聖,嬲人唔耐,但我又諗,如果我係汪明荃,佢又會唔會咁對我呢?」

受訪時盧宛茵興奮指好滿意演出,有好多好友遠道而來支持,提到正申請「御用媽打」的健力士世界紀錄,問到8個月後若有好消息會否想開騷慶祝?她笑言要再度度:「今次開騷都好大壓力,但試咗新嘢就係跳舞。」追問到當年侮辱她的男藝人身份?她即時封口,只透露對方或活躍於圈中:「之後都冇再遇過、合作、聯絡。(當時有委屈到喊?)冇,我夠堅強。(繼續拍係因為要身兼父職擔負重?)都係。」又指冇同仔女預先備案會講家庭事,笑說稍後會問他們感受。

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!