掃呢頁CODE去手機

2019年8月20日 星期二

陳山聰:C1:陳山聰發B狂11.1娶旺夫老婆 __,陳山聰,

婚禮從簡,低調籌備。現年42歲的陳山聰與拍拖5年的圈外女友Apple定於11月1日結婚,共諧連理。據知,二人婚宴一切從簡,圈中好友已收到通知,度期出席 ...


婚禮從簡,低調籌備。


現年42歲的陳山聰與拍拖5年的圈外女友Apple定於11月1日結婚,共諧連理。據知,二人婚宴一切從簡,圈中好友已收到通知,度期出席婚宴。「發B狂」的山聰近年積極儲老婆本及奶粉錢,明顯想娶完老婆即做老竇,而Apple被指旺夫益子,一齊向「生B」目標進發。

無綫藝人陳山聰將於11月1日迎娶從事美容業的女友Apple,並於香港W酒店設婚宴。雖然二人低調籌備婚禮,但契姐伍詠薇、契妹陳敏之及袁偉豪等早已收到好消息。早年山聰與前妻Ponny離婚後,與何超雲拍拖,雖然分手後事業走下坡,不過他寄情工作,期間認識了Apple,在女友默默支持下,加上跑步重拾正能量,性格比以前更成熟,事業開始好轉。

性格互補不足

Apple可謂相當「旺夫」,山聰近年多次於無綫台慶頒獎禮獲提名,更於2017年奪得多個獎項,包括「最佳男配角」。早前他於劇集《金宵大廈》初嘗演「男一」滋味,近日再擔正《大步走》,演藝事業有目共睹。

據身邊好友透露,Apple性格斯文乖巧,與山聰活躍好動成很大對比,但可以互補不足。從事美容工作的Apple廚藝了得,近年山聰食素,她不時煮齋菜及煲素湯,讓男友開工時食愛心飯盒。而山聰亦很錫女友,平時去旅行,會親自為Apple執行李,名副其實「廿四孝男友」。而山聰的兄嫂對Apple有讚冇彈,四人經常一起去旅行,完全融入家中。雖然山聰已有好友郭政鴻兩位千金作契女,早前又多個契仔,不過「發B狂」的他,經常於社交網分享湊B相片,他私下曾向好友透露想生小朋友,故近年積極搵銀,實行娶完老婆即生B做老竇。而記者嘗試聯絡恭喜山聰,但一直未有回覆。

伍詠薇:佢鍾意「契嘢」

伍詠薇昨日受訪,畀「契弟婦」100分:「佢真係好斯文大方,照顧得山聰好好。山聰雖然有男仔脾氣,但佢好錫Apple。我向來眼光好獨到,佢呢幾年事業上不斷搏殺,Apple都好包容佢。(要佢兩個斟茶畀你?)隨緣啦。(叫山聰快啲做老竇?)佢真係好鍾意小朋友,依家已經好鍾意『契嘢』,正契弟嚟!哈哈!」而陳敏之說:「最緊要佢哋開心、美滿,我都想佢哋快啲生小朋友,山聰成日嚟探我個仔,好鍾意小朋友。佢好似發女寒咁,而且佢都唔細啦,遲啲驚佢冇力湊。」

更多新聞,瀏覽東方日報網頁:

https://orientaldaily.on.cc/




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!