掃呢頁CODE去手機

2019年8月20日 星期二

盧宛茵:一堆仔仔撐開騷 盧宛茵剖白單親媽咪苦況 __,盧宛茵,

單親媽咪唔容易。「御用媽打」盧宛茵於旺角麥花臣舉行首個棟篤笑,獲其家人、好友宣萱、麥長青、陸詩韻、寶珮如、鄭世豪、陳偉琪、鄭敬基及老婆、黃智賢、林偉、 ...


單親媽咪唔容易。


「御用媽打」盧宛茵於旺角麥花臣舉行首個棟篤笑,獲其家人、好友宣萱、麥長青、陸詩韻、寶珮如、鄭世豪、陳偉琪、鄭敬基及老婆、黃智賢、林偉、尹揚明等現身撐場,高朋滿座!甫開騷盧宛茵便徐小鳳「上身」,着其招牌Look黑白波點裙大唱經典歌《風的季節》,神似的外貌加上歌聲,令全場拍爛手掌!

及後一眾爆紅「仔仔」苗僑偉、古天樂、林家棟、郭晉安、曹永廉、黎諾懿、森美、陳展鵬、陳山聰、王喜、羅仲謙等拍片祝賀,「生產力」驚人!換上黑色戰衣的她大跳美國天后Lady GaGa的名曲《Poker Face》,拖展渾身解數賣力大騷舞技!席間盧宛茵大講婆媳關係,又舉行新抱選舉幫「仔仔」八両金搵老婆,笑翻全場!

於篤棟笑尾段,她邀請鄭敬基上台任嘉賓合唱。最後她罕有深情剖白講家庭,自稱眼淺的她未講先灑淚,同時背後曬出多張家庭照:「本來唔想講,我有過一段失敗嘅婚姻,冇辦法要自食其力,離婚後嘅生活要盡母親責任、又要負擔生活費,膊頭千斤重,覺得多年嚟都對仔女唔住,要佢哋喺破碎家庭長大,知佢哋童年好唔開心,我一直都耿耿於懷,欠咗佢哋咁,希望佢哋原諒我,但依家我兒孫滿堂,佢哋應該原諒咗我。」跟隨唱出《心債》,唱畢她的子孫、朋友相繼上台獻花,場面感人!

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!