掃呢頁CODE去手機

2019年8月20日 星期二

范冰冰:范冰冰醫院探訪病童送暖 網友竟然錯晒重點 __,范冰冰,

范冰冰真係好有愛心!內地女星范冰冰去年捲入逃稅風波後黑氣纏身,之後更同李晨分手,一時間流言滿天飛。雖然飽受挫折,但一向心地善良嘅冰冰都繼續為善不甘後人 ...


范冰冰真係好有愛心!


內地女星范冰冰去年捲入逃稅風波後黑氣纏身,之後更同李晨分手,一時間流言滿天飛。雖然飽受挫折,但一向心地善良嘅冰冰都繼續為善不甘後人,不時做義工探訪病童。呢日佢就帶埋禮物去醫院探小朋友,見到淡妝現身嘅佢以T恤短裙休閒打扮上陣,同小朋友有講有笑,仲好親切咁抱起佢哋,相當有愛心。

不過網友就錯晒重點,繼續將注意力放喺冰冰個肚度!事關公開嘅相入面大部分都係近鏡影冰冰,企直影到大半身嗰張又咁啱用書包遮咗個肚,但有一張冰冰對住班小朋友拍手嘅相就見到佢有啲肚凸凸......網友都話睇嚟冰冰要再努力啲減肥喇!

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!