掃呢頁CODE去手機

2019年8月20日 星期二

陳山聰:陳山聰結婚 姚子羚:佢直頭三生有幸 __,姚子羚,陳山聰,

姚子羚話陳山聰娶到阿蘋係三生有幸。無綫藝人陳山聰與圈外女友Apple結婚,圈中的一班戰友CrazyRunner跑友袁偉豪、姚子羚等都已收到通知,姚子羚 ...


姚子羚話陳山聰娶到阿蘋係三生有幸。


無綫藝人陳山聰與圈外女友Apple結婚,圈中的一班戰友Crazy Runner跑友袁偉豪、姚子羚等都已收到通知,姚子羚接受東網訪問時,坦言與Apple好熟,平時稱呼對方做阿蘋:「山聰娶到阿蘋直頭三生有幸阿蘋好識照顧佢,成日煲湯畀佢,仲益埋我有得飲,呢啲女人邊度搵呀,而且阿蘋對山聰好好,但佢總有辦法治到佢,山聰一飲多咗,佢一句說話就可搞掂佢,兩個好搞笑。」

袁偉豪表示看到兄弟組織家庭感開心,他謂:「我同山聰識咗20年,以前大家事業都冇依家咁好,5年前佢教我跑步,期間大家互相鼓勵,佢近年捱得辛苦,我會叫佢頂住,就好似佢跑步時叫我頂住一樣,所以佢結婚,邁向新一步,我好戥佢開心。」而另一兄弟黃祥興大讚Apple是一名很乖的女仔,與山聰一凹一凸,已有一仔一女的祥興,更叫山聰快點做老竇謂:「我咁早結婚生仔都係想把握時間,佢都要快啲嘞!」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!